ANNONS
Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kommer inte denna vecka.
Åker iväg mot norr på torsdag tillsammans med min fotoväska å gör ett fotomaraton i 14-16 timmar, så jag fotar nog för fullt :)
 
Jag dyker inte upp på torsdag. Balfoto innan vi ska lämna våra katter i deras nya hem :) Men nästa torsdag ska jag boka upp redan nu :)
 
Det stämmer bra :) Jag kan ha fått förhinder men vet först på onsdag.. Så vi får se om jag dyker upp denna gången också :)
 
aww som norrköpingsbo är sånt här svårt o finna. Vad tjattrar ni om på era kameradates? Om det är bäst att fota från höger eller från vänster, fotoplatser, ljussättning, vilket kaffemärke som är godast/mest prisvärt? Upplys mig om vad det handlar om =) kom på att jag ska läsa Jennys blogg för att kanske få reda på det så det ska jag göra.

/Norrköpingsbon that goes alone
 
Det här låter kul!

Är det varje torsdag eller hur går det framöver?

Kul med nya nyfikna, Henrik! :)
Vi har i princip kört varannan torsdag, med lite undantag det allra senaste pga helger. Men nu träffas vi på torsdag (28/5) igen, och sedan rullar det väl på som vanligt, kan jag tro.
Du är varmt välkommen, du med!

Patrik..... Du får flytta till Göteborg! ;-)
Vad vi pratar om... Ja, det är definitivt allt möjligt, men väldigt mycket foto, utrustning, drömmar mm mm.... :)
 
kul!
Jag kommer definitivt dyka upp så snart jag får en möjlighet!

Den här torsdagen är nog körd för min del, studenter o allt som är omkring just nu fyller upp hela den här veckan!

men jag hoppas ni kör en träff snart igen efter det!

Vart brukar ni sitta och vilken tid?
 
kul!
Jag kommer definitivt dyka upp så snart jag får en möjlighet!

Den här torsdagen är nog körd för min del, studenter o allt som är omkring just nu fyller upp hela den här veckan!

men jag hoppas ni kör en träff snart igen efter det!

Vart brukar ni sitta och vilken tid?

Vi håller till på Café Cello och ses från kl. 17. Det brukar bli ett par timmar ungefär....

/Jenny
 
Det var verkligen länge sedan jag var med, och jag ska verkligen försöka komma denna torsdag - såvida jag inte glömmer bort det (igen). Skulle vara så roligt att få träffa alla, förstår att det är en hel del som tillkommit. =) =)

Skulle även vilja få någon att lyssna på min tjutande 50mm 1.8 D... *hm*

Må gott!
Fredrik

Ps. Om någon är köpsugen på en Nikon FM så kan jag ta med den för å kläm på. =P
Ds.
 
Johan- Vad är en bra plats? ;-)

Emil- Jag såg dig cyklandes i morse när jag var på väg till jobbet. Det syntes att det är något du gör mycket! ;-)
 
Johan- Vad är en bra plats? ;-)

Emil- Jag såg dig cyklandes i morse när jag var på väg till jobbet. Det syntes att det är något du gör mycket! ;-)

Ajdå! Kan inte påstå att jag cyklar så mycket, det blir sällan mer än 10 mil i veckan, och imorse var jag ju till och med civilklädd! Ikväll blir det en runda med Hisingens CK upp till Bohus fästning och tillbaka, ca 50km plus vägen hem.
 
Sommar eller inte..? Uppehåll, eller ska vi fortsätta...?
Ja, sådant kan vi ju diskutera på torsdag, om vi klarar att sticka in det mellan allt fotosnack! ;-)

Med andra ord, på torsdag, 11/6, ses vi igen på Café Cello på Andra Långgatan från kl 17......

Väl mött!
 
Jag har abstinens, jag missade ju förra träffen. Så jag planerar att trilla in tjata lite och kanske ta en bild till kaffet :eek:)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.