Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Joanna!

Vad kul att du vill vara med! Vi kör varannan vecka, så nästa träff är först den 5/3 kl 17.
Men du är varmt välkommen då!

/Jenny
 
Jag är gärna med, det är cafe cello va ? Hur ska man veta vilka ni är ? Jag är helt ny i denna grupp.
 
Jag är gärna med, det är cafe cello va ? Hur ska man veta vilka ni är ? Jag är helt ny i denna grupp.

Alltid kul med nya ansikten, så du ska känna dig varmt välkommen!
Ja, det är Café Cello på Andra Långgatan som gäller. På torsdag, 5/3, från kl. 17 finns i alla fall jag där.
Det finns ett lite större bord direkt på vardera sidan när man kommer in. Vi lär sitta där. Jag har ju en bild på mig på min profil, så ta en titt på den, men annars står också min lilla Nikon på bordet! :)

/Jenny
 
Då är det snart torsdag igen!

Ja, i morgon finns jag åter på Café Cello från kl 17, och ser fram emot att få träffa lite människor, nya som gamla!
Hmmm... 'nya människor'... Ja, ni förstår väl vad jag menar! ;-)

Vi syns!
 
Tjena!
Jag blir lite suger på att hänga med er imon. Jag är ny här på fotosidan och inom fotovärlden men tycker det är kul. Andra långgatan ligger vid järntorget om jag har förstått rätt?
 
Tjena!
Jag blir lite suger på att hänga med er imon. Jag är ny här på fotosidan och inom fotovärlden men tycker det är kul. Andra långgatan ligger vid järntorget om jag har förstått rätt?

Precis, John....! :)
Och Café Cello ligger ganska tidigt på Andra Långgatan från Järntorget/Linnégatan sett. Vänster sida om du kommer ifrån det hållet.
Därmed också sagt att du är varmt välkommen! :)
/Jenny
 
Hoppas ni får en trevlig fikastund imorgon.. tyvärr kan jag inte komma imorgon heller då vi har årsmöte med Lerums Fotoklubb.. men nästa gång.. då jäklar.. då är jag på :)
 
Åh! Vad jag vill följa med på detta. Men så var det dessa jämrans studier som tar all min tid känns det som. Jag kan dock inte lova att jag uteblir *ler*. Har inte följt tråden från start, men jag antar att det handlar om mysigt fika, prat och någon fotopromenad (följt av en ny fika?) Hehe... =P Skulle vara kul.

Hoppar jag in i caféet i salsatakt, så beror detta på att det var vad som stod på mitt schema innan jag åkte in till stan: Att köra salsa-slagverk, haha.. (vi fritidsledare ska gå igenom mycket!)

Förhoppningsvis ses vi!
Må gott så länge!

Fredrik
 
Åh! Vad jag vill följa med på detta. Men så var det dessa jämrans studier som tar all min tid känns det som. Jag kan dock inte lova att jag uteblir *ler*. Har inte följt tråden från start, men jag antar att det handlar om mysigt fika, prat och någon fotopromenad (följt av en ny fika?) Hehe... =P Skulle vara kul.

Hoppar jag in i caféet i salsatakt, så beror detta på att det var vad som stod på mitt schema innan jag åkte in till stan: Att köra salsa-slagverk, haha.. (vi fritidsledare ska gå igenom mycket!)

Förhoppningsvis ses vi!
Må gott så länge!

Fredrik

Fredrik,

dessa torsdagträffar är i nuläget endast tänkta för fika och prat. Men det är ju inget som hindrar att vi då bestämmer tid och dag för en fotopromenad tillsammans! ;-)

/Jenny
 
Ja men det är väl super! Vi kan kombinera foto, prat och gång vid annat tillfälle eller så. Hade inte läst hela tråden, så jag chansade lite. *s*

Kul detta!
 
Tyvärr, tyvärr... Känner mig sjuk och håller mig hemma. Jag hoppas innerligt att möjligheten att ses såhär dyker upp igen! =) Ha det så bra och ät morotskaka eller annan nyttighet för mig med!

/Fredrik
 
tyvär, jag får nog också ställa in idag..! :(
Jag hoppas, som fredrik, att denna möjligthet kommer om två veckor igen! :)
Hoppas att ni får det skoj utan oss ;)
Ha de
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.