Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Peter, bagaget är nog ganska tomt! ;-)
Nej, skämt åsido, det finns plats för tre i baksätet, men det kan uppevas lite trångt. Vi får höra vad tjejerna tycker. :) Så, Anna och Hanna, klarar ni av att ha Peter mellan er? ;-)
 
Fungerar det för er att ta er till Hydromacken på SanktSigfridsgatan, strax intill påfarten till R40?
Om vi åker därifrån ca kl 10 så har vi gott om tid att hitta fel i Borås! ;-)
 
Anna, helt korrekt! Björn hade visst också noterat detta idag... Vill ni åka till imorgon kväll, eller passar det bättre att åka fredag dag?
 
Anna, helt korrekt! Björn hade visst också noterat detta idag... Vill ni åka till imorgon kväll, eller passar det bättre att åka fredag dag?

Nja imorgon kväll är nog lite tidigt ;)
Fredag är lite dumt för mig, jag får besök på eftermiddagen. Jag kan tänka mig att åka torsdag kväll på vernissagen.
 
Jag hade lust att besöka vernissaget då väl både Tore och Jan är på plats förhoppningsvis, dvs torsdag kväll vid 18.30, det verkar som att Hanna också är med - Peter också kanske?
OM ifall kan vi boka ny tid på platsen du angav? Kanske 18? Vernissaget håller på till 21 som jag förstår.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.