Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
Efterträff...

En tanke är att man skulle kunna samlas till en träff med bildvisning och bildkritik IRL (in real life) efter att den andra resan genomförts. Träffen skulle vara öppen för alla på fotosidan - öven ni som inte vart med på resorna.

Mitt problem för att ordna detta är att vi behöver tillgång till en gärna central tillräckligt stor lokal. (för 50 personer)

Om någon känner till en lokal som är möjlig att använda till rimlig kostnad så kan ni väl höra av er.
 
Vi kan hålla till på konferansen på mitt jobb. Alla får plats, projektor finns och jag ska prata med datanördaren på jobbet (min sambo) så vi får tillgång till en pc.

Det kostar gratis, men då får vi ta en kväll när det är tomt i lokalerna.
Vi måste boka in ett datum minst en vecka innan vi ska va där då.
 
Det låter som humana villkor :)

Ta i någon vecka extra så att alla hinner få fram bilder. (Även från FILM)





...och lokalen ligger i ...



Kungsör! ;-)
 
Ja just ja, ligger i stadshagen...
Franzéngatan
Det är på HTF jag jobbar om något vill veta mer exakt vart det ligger.

Och kanske två veckor efter landsort verkar bra?
 
Guld Mollan! Wow, vad jag gillar detta.

Vad vi än vill göra finns det alltid någon som har kontakter. Visst är det ballt :))

Två veckor efter sista Landsort låter bra.
Någon gång 1 till 7:e december?
Är lördag bra eller tänkte du en vardagkväll?
 
Om lördag eller söndag är möjlig så är fördelen med den att de som inte bor i Sthlm har större möjlighet att komma med om de vill. Om vi tar en lördag kan vi också hinna med en restaurangbesök nånstans efteråt. Men det hänger ju på att lokalen är möjlig att använda då.
 
Vi kör vår egen lilla för-lucia/julfest förstås!

Kanske med en liten hemmagjord julklapp med materialkostnad för max 20:-.
Exempelvis;
ett litet foto monterad i en tändsticksask,
ett signerat ex av en riktigt dålig bild,
eller något.

Alla tar med en (1) julklapp som lägg på ett bord, i säck eller delas ut via fiskdamm.
 
Lördag går oxå bra. Vi har ett sånt där hemskt inpasserings system på jobbet, så vi får passa oss så inte några larm går. Annars ska det inte vara några problem.
 
jfahlstrom skrev:
Vi kör vår egen lilla för-lucia/julfest förstås!

Kanske med en liten hemmagjord julklapp med materialkostnad för max 20:-.
Exempelvis;
ett litet foto monterad i en tändsticksask,
ett signerat ex av en riktigt dålig bild,
eller något.

Alla tar med en (1) julklapp som lägg på ett bord, i säck eller delas ut via fiskdamm.

haha, va kul! I'm on!
:eek:D
 
Tack ska du ha Janne för att du gjorde detta möjligt! Grymt kul och lärorikt! Allt var bra... Nåja nästan... Liiiite sol kunde det ha varit... :)

/Patrik

Nedan: Landsort 20031116, Mer bilder
 

Bilagor

  • 10_crw_1437.jpg
    10_crw_1437.jpg
    16.2 KB · Visningar: 395
Senast ändrad:
Hallå!
Tack så mycket för den här helgen, det var riktigt roligt!
Ni skulle ha stannat kvar, ljuset blev rätt fint strax efter kl.2

I annexet låg det kvar en svart nässesär, en svart Everst mössa och ett par svarta handskar. Om ni märker att ni glömt något av dessa kan ni kontakta mig.

Ha det!
Jonas
 
hrmm.. mössan o handskarna är mina... vore mycket tacksam om du kunde skicka hem detta till mig.. dina utlägg skickas tillbaka i ett brev...

jag har skickat ett mail med min adress.. på förhand tack!

Mvh
Johan


jonaseriksson skrev:
....I annexet låg det kvar en svart nässesär, en svart Everst mössa och ett par svarta handskar. ....
 
Så här ser det ut när Janne tappar kameran ;-)

P-O tittar på och undrar om Janne ska få en ny igen...

Nä, det gick bra. Det var bara lite samurajträning!
 

Bilagor

  • janneochpeomini.jpg
    janneochpeomini.jpg
    28.4 KB · Visningar: 274
Bilder till Projektalbumet

Jag kommer att åka iväg på kurs för jobbet ett par dagar. Det innebär att jag inte lägger upp några bilder i albumet förrän på tordag kväll, men maila bilderna så tar jag tag i det då.

Ha det bra/
Janne
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.