Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
CallMeKenneth
Avslutat medlemskap
Laptop 8-9
Hej!
Jag kommer ta med en laptop helgen den 8-9. Om det är någon som vill visa bilder digitalt så går det ju alltid att trängas runt den
Hej!
Jag kommer ta med en laptop helgen den 8-9. Om det är någon som vill visa bilder digitalt så går det ju alltid att trängas runt den
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Laptop 15-16
DITO fast veckan efter
/Patrik
Som hoppas han får sin 10D tills dess...
DITO fast veckan efter
/Patrik
wikman
Aktiv medlem
Zangarh skrev:
Laptop 15-16
DITO fast veckan efter
/Patrik
Jag kommer också ha med min dator + CF läsare + Projektor.
/N
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
wikman skrev:
Jag kommer också ha med min dator + CF läsare + Projektor.
/N
Perfekt!
Jag tar också med USB + PCMCIA läsare för CF.
/Patrik
david-feldt
Aktiv medlem
Jag hoppas att det är diaprojektor för att jag kommer ha dator och projektor för minikursen. Då kommer vi ha 3 datorer och 2 (1 Dia?) projektorer den 15-16:de.
/David
/David
wikman
Aktiv medlem
david-feldt skrev:
Jag hoppas att det är diaprojektor för att jag kommer ha dator och projektor för minikursen. Då kommer vi ha 3 datorer och 2 (1 Dia?) projektorer den 15-16:de.
/David
Det är en dataprojektor, det är inte säkert att jag tycker att de bilder andra vill visa är bättre än mina... nej, men det är alltid bra att ha en i reserv.
Datorn behöver jag för att tömma mina kort.
Nannis
Medlem
wikman skrev:
Det är en dataprojektor, det är inte säkert att jag tycker att de bilder andra vill visa är bättre än mina... nej, men det är alltid bra att ha en i reserv.
Datorn behöver jag för att tömma mina kort.
Jag förstår inte riktigt vad du menar Niklas... eh, måste andras bilder vara bättre än dina, för att dom ska kunna visas? *förvirrad*
CallMeKenneth
Avslutat medlemskap
Jag tror jag med ganska stor säkerhet kan påstå att han skojjade lite Nannis
puppetm
Aktiv medlem
Jag ska också ha med min laptop + en extern 20gb hd, samt är där inbyggd dvd-brännare (DVD-R).
Och ja det är okej o snylta om någon behöver, kontakta mig innan bara så jag vet hur många det är.
Projektorn tar jag inte med blir för mycket att bära på, känns onödigt att ha tre stycken datorprojektorer med ,)
Iof. kan vi se olika filmer ibland om det blir tid över, utan att bråka om vilken vi ska se ,)
Och ja det är okej o snylta om någon behöver, kontakta mig innan bara så jag vet hur många det är.
Projektorn tar jag inte med blir för mycket att bära på, känns onödigt att ha tre stycken datorprojektorer med ,)
Iof. kan vi se olika filmer ibland om det blir tid över, utan att bråka om vilken vi ska se ,)
Nannis
Medlem
CallMeKenneth skrev:
Okej, då vet jag.
wikman
Aktiv medlem
CallMeKenneth skrev:
Korrekt uppfattat... Syftade på böjligheten att ta min, lite ljusstarkare projektor och helt enkelt ta över showen när jag tröttat på att titta på andra bilder
Arleklint
Aktiv medlem
Per mail
Redaktionen har bett mig att inte informera er om resan via forumtråden, utan istället ta det via mail. Så får det då bli.
Maila mig gärna och meddela vilken mailadress jag kan använda för att bäst nå dig.
[email protected]
Janne
Redaktionen har bett mig att inte informera er om resan via forumtråden, utan istället ta det via mail. Så får det då bli.
Maila mig gärna och meddela vilken mailadress jag kan använda för att bäst nå dig.
[email protected]
Janne
Arleklint
Aktiv medlem
Info
Ni kan hålla er uppdaterade om resorna på http://vallcom.com/arleklint/fs.html
Tveka inte att maila om ni undrar något - stort eller litet.
[email protected]
/Janne
Ni kan hålla er uppdaterade om resorna på http://vallcom.com/arleklint/fs.html
Tveka inte att maila om ni undrar något - stort eller litet.
[email protected]
/Janne