Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
Laptop 8-9

Hej!
Jag kommer ta med en laptop helgen den 8-9. Om det är någon som vill visa bilder digitalt så går det ju alltid att trängas runt den ;)
 
Bra Patrik!

Jag har en idé om en ny variant på fotoduell som jag tänkte föreslå att vi kör på Landsort ;)

Vi kan kalla den Fotoduell alá Öja ;)
 
Jag hoppas att det är diaprojektor för att jag kommer ha dator och projektor för minikursen. Då kommer vi ha 3 datorer och 2 (1 Dia?) projektorer den 15-16:de.

/David
 
david-feldt skrev:
Jag hoppas att det är diaprojektor för att jag kommer ha dator och projektor för minikursen. Då kommer vi ha 3 datorer och 2 (1 Dia?) projektorer den 15-16:de.

/David

Det är en dataprojektor, det är inte säkert att jag tycker att de bilder andra vill visa är bättre än mina... nej, men det är alltid bra att ha en i reserv.

Datorn behöver jag för att tömma mina kort.
 
wikman skrev:
Det är en dataprojektor, det är inte säkert att jag tycker att de bilder andra vill visa är bättre än mina... nej, men det är alltid bra att ha en i reserv.

Datorn behöver jag för att tömma mina kort.

Jag förstår inte riktigt vad du menar Niklas... eh, måste andras bilder vara bättre än dina, för att dom ska kunna visas? *förvirrad*
 
Jag ska också ha med min laptop + en extern 20gb hd, samt är där inbyggd dvd-brännare (DVD-R).
Och ja det är okej o snylta om någon behöver, kontakta mig innan bara så jag vet hur många det är.

Projektorn tar jag inte med blir för mycket att bära på, känns onödigt att ha tre stycken datorprojektorer med ,)
Iof. kan vi se olika filmer ibland om det blir tid över, utan att bråka om vilken vi ska se ,)
 
Som jag fattar det så har ingen en dataprojektor den 8-9/11... det var det som fattades ;)

Men dia kan vi visa och dom är ju ändå bäst ;) *skojjar lite*
 
CallMeKenneth skrev:
Jag tror jag med ganska stor säkerhet kan påstå att han skojjade lite Nannis :)

Korrekt uppfattat... Syftade på böjligheten att ta min, lite ljusstarkare projektor och helt enkelt ta över showen när jag tröttat på att titta på andra bilder :)
 
Jag tror vi skall tänka på att inte ta med oss för många bilder. På hemsidan skrev jag 10?....

Det är roligare att se bilder från många än många bilder från en.

Jag vet att du skojjar Niklas ;)

/Janne
 
Efter att ha varit ute i kyla och blåst hela dagen och kvällen - och sen komma in. Släcka lyset och öppna en flaska vin, så tror jag dessutom att han och kanske någon mer riskerar att somna ;)
 
Bilresor

Några av oss kommer samordna bilresor till och från Ankarudde. Jag föreslår att ni kommer överens med chauffören hur ni ersätter reskostnaden. Ni som kör bilarna behöver inte ha dåligt samvete om ni skulle vilja ta en slant för bensinen.
 
Per mail

Redaktionen har bett mig att inte informera er om resan via forumtråden, utan istället ta det via mail. Så får det då bli.

Maila mig gärna och meddela vilken mailadress jag kan använda för att bäst nå dig.

[email protected]
Janne
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.