Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Firmware
- Trådstartare Gigas
- Start datum
larsol
Aktiv medlem
Fungerar den här sidan måntro. http://voigtlan1022.granitgarant.ru/
fotobollfoto
Aktiv medlem
Nä, där aktar man sig!Är inte så sugen att registrera mig där. Kollade tidigare och fick lite kallsvettning!
Downloading fast and without problems, after a simple registration !!!
Your credit card number is needed to understand that you are a real person, not a robot !
Gigas
Aktiv medlem
Ja det gäller att vara vaksam och misstänksam när man ska köpa eller söka efter något på nätet. Har för närvarande ett paket från Kina som har varit i "transit" i 45 dagar p.gr.a.Corona. Här är jag nog dessvärre lurad men det fanns både returrätt, spårningssida av paket, och annat som utlovades. De kriminella blir mer och mer sofistikerade med flotta hemsidor som lovar allt och försöker övertyga dig som köpare att allt är seriöst.
sjunne
Aktiv medlem
Paket från Kina? 45 dagar? Kom igen när det har gått 90... så lång tid tog det för mitt paket i fjor...Ja det gäller att vara vaksam och misstänksam när man ska köpa eller söka efter något på nätet. Har för närvarande ett paket från Kina som har varit i "transit" i 45 dagar p.gr.a.Corona. Här är jag nog dessvärre lurad men det fanns både returrätt, spårningssida av paket, och annat som utlovades.