** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Favoritfotograf på Fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)

MomentMan

Aktiv medlem
Jag har sökt i arkiven och hittat diskussioner om favoritfotografer i största allmänhet men ingen tråd om favoritfotografer på Fotosidan.

Om jag missat en existerande tråd ber jag om ursäkt.

Annars uppmanar jag er härmed att posta länk till er favoritfotograf på Fotosidan.

oh tack Per!

*rodnar klädsamt*

PS. Har du sagt att det enda skälet att du skriver mitt namn är att du börjar dra in pengar på mig till ditt företag nu? ;)

//Liza

Vad utmärker en favorit? Återkommande bra bilder, egenskaper, speciell stil?

Går det ens att ha en favorit när så många är bra?
(Är rädd för att glömma någo om jag börjar rabbla mina favoritER så jag avstår just nu även om fler tillåts..)

Jag håller med Lotta o Janne...har för många favoriter för att våga börja räkna upp dom här...risken finns alltid att man glömmer nån.

//Liza

lottae skrev:
Vad utmärker en favorit? Återkommande bra bilder, egenskaper, speciell stil?

Går det ens att ha en favorit när så många är bra?
(Är rädd för att glömma någo om jag börjar rabbla mina favoritER så jag avstår just nu även om fler tillåts..)

Instämmer med inlägget av Lotta. Det finns många bra fotografer här och vi är många. Så det blir svårt att rangordna. osv...

\\Sten

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar