Annons

Favoritfotograf på Fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)
Omar Brännström går inte av för hackor

Nä Omar är klart min favorit vad jag sett här på fotosidan, men det finns många riktigt bra fotografer här

favorit fotograf på fs?

lottae skrev:
Vad utmärker en favorit? Återkommande bra bilder, egenskaper, speciell stil?

Går det ens att ha en favorit när så många är bra?
(Är rädd för att glömma någo om jag börjar rabbla mina favoritER så jag avstår just nu även om fler tillåts..)
¨

låt mig säga så här

för att jag ska ens tänka tanken ,,,tyst för mig själv ( kan inte hjälpa, det är bara så..)

så måste personen också inneha ett personligt och ödmjukt sätt,även inför andras skapande

och samt ( håll i er nu kommer dagens sanning)
ett ofjäskigt sätt (alltså inte skriva kommentarer enbart för att få lika många själv tillbaka)
ett utpräglad bildseende som både inspirerar,förvånar och har humor,,,,,,,,samt vara trevlig att ha dialog med ,,och kunna ge och ta vettig och informativ kritik i sina kommentarer och fortätta en dialog trots glesa svar från mig

det finns ett par stycken här få¨fs som fyller mina krav

men vilka det är ,,,,,,,framkommer inte här på forum

utan ,,,till dem skickar Jag personligen en kopia på denna text

är det inte schysstast så?

Terje!

Om det ska väljas en förstaplats så är Terje Hellesö min absoluta favorit. Bland otroligt många duktiga...

Om man jag ska välja fotograf istället för fotografi, så uppskattar jag de som hittat en egen stil, och kan få alla sina bilder att, trots olika motiv, se samstämmiga ut och följa en linje.

FILM) (ulltand skrev:
Om man jag ska välja fotograf istället för fotografi, så uppskattar jag de som hittat en egen stil, och kan få alla sina bilder att, trots olika motiv, se samstämmiga ut och följa en linje.
Håller jag inte med om...
Själv tycker jag fotografer som kan variera sig -men med "egen" stil (en eller flera) - är de överlägset bästa. Tycker mig se alltför många som till en början har hittat ett bra spår men efter ett tag upprepar sig i oändlighet...

För mig handlar fotografi till största delen om kreativitet och känsla. Båda egenskaperna är lika viktiga.

:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar