PerFogelberg
Aktiv medlem
Kan man inte göra en pool för dom som gillar att fotografera familjebilder, barn, husdjur, etcetera? Jag tror att många använder sin kamera just till att fotografera ovanstående.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte folk är osäkra. Jag är det inte på det sättet iaf, men jag har min definition.PerFogelberg skrev:
Jag förstår inte varför "familjebilder" har en så dålig status här på fotosidan. Är det de att folk är så osäkra i sin fotografering att dom egentligen vill vara proffsfotografer allihop?
PerFogelberg skrev:
Kan man inte göra en pool för dom som gillar att fotografera familjebilder, barn, husdjur, etcetera? Jag tror att många använder sin kamera just till att fotografera ovanstående.
PerFogelberg skrev:
Jag förstår inte varför "familjebilder" har en så dålig status här på fotosidan. Är det de att folk är så osäkra i sin fotografering att dom egentligen vill vara proffsfotografer allihop?
Man ska inte underskatta de dokumentära värdena som familjebilder har. Det är ju dessa bilder som blir värdefulla i framtiden. Kan man då i en prestigelös pool få tips och kunnskap inom detta område vore det värdefullt. Att kunna ta bättre familjebilder är något som man kommer att uppskatta i framtiden.
Med familjebilder tänker jag mig sådana bilder på nära och kära. Dvs inte naturbilder, modellbilder, bilder på bilar och andra vackra bilder.
I denna pool behöver ingen beklaga sig över alla barn, katter, svärmödrar, hundar, m.fl.