lotelo
Aktiv medlem
Igår startade jag en tråd om vad jag anser oseriösa män som vill vara "modeller". Då misstänkte jag att de skrev till mig för att jag efterlyser modeller på min hemsida Nu börjar jag starkt misstänka att det ligger någon falsk annons ute någonstans som inte jag själv skrivit och som jag absolut inte vill ha. Jag är verkligen inte intresserad av den typen av fotografering som vissa tycks ha fått för sig. Har någon sett en annons någonstans som kan vara grunden till att jag får alla dessa mail så kan ni väl tala om vart. Jag har inte ens en aning om vart jag ska börja leta annonser. Anledningen till min misstanke är ett 15-tal mail i stil med detta:
Hejsan! Tror vi har pratat nån gång förut. Såg att du söker manligamodeller. E det för naken bilder, erotiska bilder, porrbilder? Jag har poserat för en tjejfotograf förut. Hon ville ha bilder på en
kille som onanerade. Det kändes underligt först men sen var det inga
problem.
Hör av dig!
Jag vill ha ett slut på detta och jag vill veta vem som kan ligga bakom. Tacksam för all hjälp jag kan få.
/Lotta
Hejsan! Tror vi har pratat nån gång förut. Såg att du söker manligamodeller. E det för naken bilder, erotiska bilder, porrbilder? Jag har poserat för en tjejfotograf förut. Hon ville ha bilder på en
kille som onanerade. Det kändes underligt först men sen var det inga
problem.
Hör av dig!
Jag vill ha ett slut på detta och jag vill veta vem som kan ligga bakom. Tacksam för all hjälp jag kan få.
/Lotta