Annons

Förbannad på Posten

Produkter
(logga in för att koppla)

nifo

Avslutat medlemskap
Gjorde en beställning på Cyberphoto där jag beställde en glugg som fanns innne. Detta var under söndagen. Jag har fortfarande inte fått paketet, och det kommer troligtvis inte förrän i morgon. Ska man acceptera det? Inte för att det är Cyberphotos fel, men jag fick bara en sju-i-helsikes lust att åka ner till stan och köpa gluggen här istället. Gör nog inte det - men...

- Borde jag inte fått paketet igår eller idag? Pratar man inte 3 dagar lev?

/En surmulen jag
 
Har du fått ett kolli-id? Sök på http://posten.se. Då kan du se var paketet är. Det kanske redan kommit till ditt utlämningsställe. Bara att ta med kolli-id och leg och knalla ner och hämta!
 
Om du inte får besked via SMS, så kommer ju avin dagen efter, paketet är alltså inte försenad och du har ingen anledning att vara förbannad på posten i nuläget.
 
Har varit både på utlämningsstället och på postens sida. Det har inte hänt något på 2 dagar känns det som. Skumt. Jag som ville fota... =(

/F
 
leveranstid

Beställde en väska från BH Photo NY för 38 timmar sedan o nu sitter jag med den i handen!! det e nåt som posten borde tänka på... Otroligt!!
 
Det är ganska märkligt att det inte skall vara möjligt att få Posten att leverera ett paket innan det är avsänt. Eller är det så att folk har för stora krav?
Bestält på söndagen lär väl rimligen expedieras på måndagen och om det går som postpaket alternativt företagspaket så borde det ta cirka ett dygn att få fram paketet. Men sedan är ju frågan när Cyberphoto verkligen skickade kollit. Gjorde de det på måndagen eller ...
Personligen så har jag den erfarenheten att det sällan har varit posten som har varit orsaken när jag trott det utan felet har legat hos avsändaren.
 
Det brukar gå snabbt i vanliga fall.
När lämnade paketet Cyberphoto?
Var paketet befinner sig ser du om du kollar på postens sida, kollo-id.

Christer
 
Tror ni att paketet har kommit?

[ ] Ja!

[x] Nej!

Nej. Det har inte kommit. Får pengarna + frakten tillbaka om jag vill har Cyberphoto lova.

Tror INTE jag spydde galla i onödan på Posten.

Fredrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.