Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fågelbok - Tanzania och Zanzibar
- Trådstartare Bee
- Start datum
Bee
Aktiv medlem
Rädd för att du är lite sent ut, förmodligen kan du hitta något lämpligt i nån av de stora brittiska webbokhandlarna, men risken är att du inte hinner få leveransen innan du åker. Däremot tror jag säkert att du hittar bra böcker i ämnet när du väl kommer till Tanzania.
Det finns några böcker"Birds Of East Africa" och "Birds of Kenya and Northern Tanzania" och "Birds Of East Africa - Kenya, Tanzania, Uganda, Rwanda, and Burundi" som finns på Bokus, (skickas om 3-6 dagar). Tänkte ringa dom och kolla om de kan skicka omgående.Jag åker den 19/1 så det är några dagar kvar. Men jag vet inte vilken som är den bästa av dem.
RunePer
Medlem
Det finns några böcker"Birds Of East Africa" och "Birds of Kenya and Northern Tanzania" och "Birds Of East Africa - Kenya, Tanzania, Uganda, Rwanda, and Burundi" som finns på Bokus, (skickas om 3-6 dagar). Tänkte ringa dom och kolla om de kan skicka omgående.Jag åker den 19/1 så det är några dagar kvar. Men jag vet inte vilken som är den bästa av dem.
Hej !
Har varit i Östafrika på jobb kombinerat med skådning några gånger.
Det finns, enligt min uppfattning, bara en bok som duger...
Det är "Birds of East Africa" av Stevenson/Fanshawe.
Där har du illustrationer, utbredningskartor och text på samma uppslag – du slipper bläddra som en galning.........
Vänd dig till Naturbokhandeln, på Öland, de är både kunniga skådare och dessutom otroligt serviceminded.
Telefon 0485-444 40.
mvh
Per Aronsson
Bee
Aktiv medlem
Hej !
Har varit i Östafrika på jobb kombinerat med skådning några gånger.
Det finns, enligt min uppfattning, bara en bok som duger...
Det är "Birds of East Africa" av Stevenson/Fanshawe.
Där har du illustrationer, utbredningskartor och text på samma uppslag – du slipper bläddra som en galning.........
Vänd dig till Naturbokhandeln, på Öland, de är både kunniga skådare och dessutom otroligt serviceminded.
Telefon 0485-444 40.
mvh
Per Aronsson
Tack! Ska genast kontakta dem! //Bee
RunePer
Medlem
Tack! Ska genast kontakta dem! //Bee
Kom på en sak!
Boken är ingen pocket direkt, ganska tung och stor, men jag tycker ända att det är det bästa alternativet.
Åker t Ecuador på torsdag, har med en motsvarande bok dit. Det är också en för stor bok, men vad gör man......
Per