Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Epson R2400 skrivare...

Produkter
(logga in för att koppla)

T_M

Aktiv medlem
Ingen som har en Epson R2400 skrivare som bara står och vill sälja den? Är i stort behov av en sån för har en massa bläck kvar till min... som är nu trasig...

Har en massa utskrift som står och väntar och funderar på att köpa en helt ny om det inte dyker upp en begagnad snart.

Står mellan R3000 och R4900... finns det någon som vet ifall det är stor skillnad mellan utskriftskvaliten?

// Tommi

(Mejla mig)

Epson R2400

Ingen som har en Epson R2400 skrivare som bara står och vill sälja den? Är i stort behov av en sån för har en massa bläck kvar till min... som är nu trasig...

Har en massa utskrift som står och väntar och funderar på att köpa en helt ny om det inte dyker upp en begagnad snart.

Står mellan R3000 och R4900... finns det någon som vet ifall det är stor skillnad mellan utskriftskvaliten?

// Tommi

(Mejla mig)

Hej Tommi
Har du hittat en printer?
Har en R2400 som bara står, trodde jag skulle skriva ut bilder men det blev aldrig så.
Har gått max 20 bilder och då tar jag i.
Hör av dig!
Lasse Vä

Hej!

Jag har nu lyckats få tag 2400 printer... köpte på mig 2st så jag borde klara mig ett tag. Riktigt bra skrivare måste jag säga!

Tack så mycket för att du frågade. Skulle dom gå sönder så hör jag av mig till dig ;)

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto