Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

EOS1D Mark II officiella bilder mm

Produkter
(logga in för att koppla)
PIC-ke skrev:
Precis! Därför vill vi gärna köpa 10D markII :) och den bör med tanke på 1DmII inte kosta mer än 20-25 tkr......eller?

Efterträdaren til 10D, om den nu kommer hete 10D eller 30D, kommer nog att kosta knappt 15 papp som 10D. Tror inte det är läge til några större förandringar.

Men en 3D för 25 papp och sensorn från 1D mk II finns der ju plats för i programmet.
 
Sonnaren skrev:
Det hänger ihop med att man vet vad man gör och inte kör "trial and error" metoden.
Eftertänksamhet och kunskap helt enkelt......suverän kombination, kan ej överträfffas.
Us

Det sista i mitt förra inlägg var ironiskt, för storformatsfotning på modell långt hemifrån kräver sin man/kvinna. Men å andra sidan så förutsätter nästan AD:n att han/hon får en 36:a per bild. Då jag själv inte fotar professionelt (bara enstaka stilleben) ser jag det mest som en sport att inte ta mer än en exponering, antingen fukar det eller inte. Men då är det ifs. inte 10 personer efter mig som skall utvärdera och layouta som det är i fallet med mode.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.