Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Enköpings fotoklubb

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmm, måste nog göra ett förtydligande såg jag nu. Det är alltså ungdomar runt 20-årsålderna och inte runt 20st ungdomar, vilket iofs är synd.

Hon är så välkommen så.

Mvh
Maverick
 
Det är alltid kul med nya medlemmar, så ge din kompis en knuff!!

Förra helgen hade vi en porträttfotodag och ett av resultaten kan du se på min sida. Det var jätteskoj!

Hälsa tjejen att hon är varmt välkommen!
 
Oj, tack så mycket för alla snabba svar! =o)

Hon uttryckte dock viss oro över att ni alla, citat, "är ju duktiga fotografer, och jag kan ingenting..." slut citat, men intresset finns iaf.

Jag önskar det var liknande sjudande verksamhet i mina hemtrakter, men så är ju inte riktigt fallet vad det verkar.

Ulrica: Ja, jag såg den bilden, hennes extensions tycks lysa upp bilden på ett intressant sätt, om det nu är bilden på Frida vi pratar om. :eek:)

Jag tror nästan jag ska tvångsregistrera henne här på FS så hon kan läsa själv, hehe. Tack återigen för hjälpen! :D
 
Galdr skrev:

Hon uttryckte dock viss oro över att ni alla, citat, "är ju duktiga fotografer, och jag kan ingenting..." slut citat, men intresset finns iaf.

Så är det nog alltid vid nya saker och ny människor. Men jag kan garantera din vän att det finns inte många som varken beter sig eller ÄR proffsfotografer. Den attityden existerar inte i klubben.

Säg du åt henne att komma på nästa klubbmöte så ska vi ta väl hand om henne.
 
Så vad du försöker säga är att ni bara är ett gäng flumbollar som råkar fått tag på varsin kamera, och mer eller mindre förstått hur man använder den? *s*

Det är precis så det ska vara, väldigt få saker som mår bra av att vara på blodigt allvar. :)
 
Vi är några som jobbar rätt hårt för att alla ska känna sig välkomna i klubben. Och att få bort de element som har en tendens att trycka ner nybörjare. Tanken är liksom att alla ska få delta på sina egna villkor och utvecklas i den takt som deras engagemang räcker till utan att de ska få skit för det.

Jo, vi är rätt flummiga. Fast å andra sidan så när man väl fattat vad fotografi handlar om så är det rätt flummigt :O)

Mitt mål, i egenskap av ordförande, är att alla ska känna sig välkomna att göra sin grej. Sen får vi se hur väl jag lyckas uppnå det målet.

Mvh
Maverick
 
Jag kan garantera att alla i klubben är extremt trevliga. :)
Jag och min syster blev väldigt varmt mottagna när vi kom dit!

Ingen står med näsan i vädret och tycker att den är bättre än den andra. (av vad jag märkte)

GO EFK!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.