Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Enköpings fotoklubb
- Trådstartare Gutenisse
- Start datum
ulricahdesign
Aktiv medlem
Det är alltid kul med nya medlemmar, så ge din kompis en knuff!!
Förra helgen hade vi en porträttfotodag och ett av resultaten kan du se på min sida. Det var jätteskoj!
Hälsa tjejen att hon är varmt välkommen!
Förra helgen hade vi en porträttfotodag och ett av resultaten kan du se på min sida. Det var jätteskoj!
Hälsa tjejen att hon är varmt välkommen!
Galdr
Aktiv medlem
Oj, tack så mycket för alla snabba svar! =o)
Hon uttryckte dock viss oro över att ni alla, citat, "är ju duktiga fotografer, och jag kan ingenting..." slut citat, men intresset finns iaf.
Jag önskar det var liknande sjudande verksamhet i mina hemtrakter, men så är ju inte riktigt fallet vad det verkar.
Ulrica: Ja, jag såg den bilden, hennes extensions tycks lysa upp bilden på ett intressant sätt, om det nu är bilden på Frida vi pratar om. )
Jag tror nästan jag ska tvångsregistrera henne här på FS så hon kan läsa själv, hehe. Tack återigen för hjälpen!
Hon uttryckte dock viss oro över att ni alla, citat, "är ju duktiga fotografer, och jag kan ingenting..." slut citat, men intresset finns iaf.
Jag önskar det var liknande sjudande verksamhet i mina hemtrakter, men så är ju inte riktigt fallet vad det verkar.
Ulrica: Ja, jag såg den bilden, hennes extensions tycks lysa upp bilden på ett intressant sätt, om det nu är bilden på Frida vi pratar om. )
Jag tror nästan jag ska tvångsregistrera henne här på FS så hon kan läsa själv, hehe. Tack återigen för hjälpen!
ulricahdesign
Aktiv medlem
Galdr skrev:
Så är det nog alltid vid nya saker och ny människor. Men jag kan garantera din vän att det finns inte många som varken beter sig eller ÄR proffsfotografer. Den attityden existerar inte i klubben.
Säg du åt henne att komma på nästa klubbmöte så ska vi ta väl hand om henne.
Maverick
Aktiv medlem
Vi är några som jobbar rätt hårt för att alla ska känna sig välkomna i klubben. Och att få bort de element som har en tendens att trycka ner nybörjare. Tanken är liksom att alla ska få delta på sina egna villkor och utvecklas i den takt som deras engagemang räcker till utan att de ska få skit för det.
Jo, vi är rätt flummiga. Fast å andra sidan så när man väl fattat vad fotografi handlar om så är det rätt flummigt :O)
Mitt mål, i egenskap av ordförande, är att alla ska känna sig välkomna att göra sin grej. Sen får vi se hur väl jag lyckas uppnå det målet.
Mvh
Maverick
Jo, vi är rätt flummiga. Fast å andra sidan så när man väl fattat vad fotografi handlar om så är det rätt flummigt :O)
Mitt mål, i egenskap av ordförande, är att alla ska känna sig välkomna att göra sin grej. Sen får vi se hur väl jag lyckas uppnå det målet.
Mvh
Maverick
Oliver
Medlem
Don Ricardo
Aktiv medlem
Hadde Bålsta inte legat så långt ifrån(har ingen bil) hadde ni fått besök vid tillfälle...
bjällertroll
Ny medlem
Jag kan garantera att alla i klubben är extremt trevliga.
Jag och min syster blev väldigt varmt mottagna när vi kom dit!
Ingen står med näsan i vädret och tycker att den är bättre än den andra. (av vad jag märkte)
GO EFK!
Jag och min syster blev väldigt varmt mottagna när vi kom dit!
Ingen står med näsan i vädret och tycker att den är bättre än den andra. (av vad jag märkte)
GO EFK!