TBStoor
Aktiv medlem
Bästa vänner av Gatufoto. Vi inleder året med en liten och förhoppningsvis rolig tävling. Du kan delta med en bild du publicerat i gatufotopoolen. Jag väljer enväldigt vinnaren och de tre som får hedersomnämnanden. Vinnaren får i pris min Zorki 1:a med den nya röda kostymen. Kolla reglerna och välj ut din bästa bild. Lycka till!
Eder, TBS
Tävlingsregler:
1. Alla medlemmar av fotosidan kan delta i tävlingen med en (1) bild, som medlemmen har publicerat i gatufotopoolen.
2. Den som önskar delta i tävlingen meddelar mig det genom att sända e-post (gatufoto2007(a)bastu.net) till mig med följande uppgifter:
a) deltagarens namn
b) länken till den i gatufotopoolen varande tävlingsbilden
c) gärna också en länk till deltagarens profilsida
3. Tävlingstiden är 7.1.2007-13.1.2007 och resultatet presenteras söndagen den 14 januari 2007. Bilden du deltar med skall finnas i poolen senast 13.1.2007 och den skall finnas kvar där gärna lite längre!
4. Jag väljer vinnaren och de tre som får hedersomnämnanden
5. Resultatet presenteras i denna tråd med länkar till bilderna
6. Vinnaren får i pris en Zorki 1 kamera med ett Industar-22 objektiv. Kameran har en ny röd kostym från Aki-Asahi. En extra kostym kommer med. Kameran sänds med post till vinnaren.
7. Jag förbehåller mig rätten att ändra på och tolka reglerna, om det så behövs!
Eder, TBS
Tävlingsregler:
1. Alla medlemmar av fotosidan kan delta i tävlingen med en (1) bild, som medlemmen har publicerat i gatufotopoolen.
2. Den som önskar delta i tävlingen meddelar mig det genom att sända e-post (gatufoto2007(a)bastu.net) till mig med följande uppgifter:
a) deltagarens namn
b) länken till den i gatufotopoolen varande tävlingsbilden
c) gärna också en länk till deltagarens profilsida
3. Tävlingstiden är 7.1.2007-13.1.2007 och resultatet presenteras söndagen den 14 januari 2007. Bilden du deltar med skall finnas i poolen senast 13.1.2007 och den skall finnas kvar där gärna lite längre!
4. Jag väljer vinnaren och de tre som får hedersomnämnanden
5. Resultatet presenteras i denna tråd med länkar till bilderna
6. Vinnaren får i pris en Zorki 1 kamera med ett Industar-22 objektiv. Kameran har en ny röd kostym från Aki-Asahi. En extra kostym kommer med. Kameran sänds med post till vinnaren.
7. Jag förbehåller mig rätten att ändra på och tolka reglerna, om det så behövs!