millhouse
Aktiv medlem
Du behöver inte skrika med stora bokstäver....
Hej!
Det du skriver säger mer om dig än om mig. Vem är det som skriver med stor bokstäver. Nej, om någon skall lugna ner sig så är det du.
Du är säkert bra på annat men fotografering och dess yrkesfrågor kan du inget om.Vem vad det som skriver om diktatur och annat. Inte jag.
Om jag skall bytta yrke eller inte är inte din sak. Du kommer inte att få rådet av mig att byta yrke. Det va inte vad denna tråd handlande om.
Nej, gå ut i friska luften och ta ett djup andetag så du inte i din ilska får hjärnblödning. Det vet jag från säkra källor är väldigt vanligt bland män i din ålder. Och det vore inte bra.
Nu skall jag som sagt göra annat än att besvara dig.Men vill du ha sista ordet så gärna för mig.
Du är ju så upprörd så att du har seglat iväg mil bortom ämnet och ärligt talat förstår jag inte alls vad du menar med ovanstående inlägg??
Du är ju bara upprörd över att du inte tjänar en massa pengar som fotograf? Vill du ha ett tips? BYT JOBB !! Jobba på bank eller nåt? Skittrist men du tjänar pengar. Eller, fortsätt jobba som fotograf, sämre betalt (om man inte är LaChappelle) men du får jobba med något du tycker är roligt.
Jag tror inte på några "myter" som du försöker få det till, jag säger ju bara att det är inte JAG som sätter villkoren. Jag kan inte tvinga någon att betala mig det jag helst vill ha. Fatta nån gång!
Återigen måste jag styra dig tillbaka till ämnet för den här tråden.
Det finns en tävling, tävlingen innehåller villkor.
DU VÄLJER SJÄLV OM DU VILL STÄLLA UPP!!!
Se det som att det är deras förlust om inte du vill bidra med dina bilder, det kanske känns bättre då?
Gå nu och gör nåt annat, få en verklighetsuppfattning tex.
Hej!
Det du skriver säger mer om dig än om mig. Vem är det som skriver med stor bokstäver. Nej, om någon skall lugna ner sig så är det du.
Du är säkert bra på annat men fotografering och dess yrkesfrågor kan du inget om.Vem vad det som skriver om diktatur och annat. Inte jag.
Om jag skall bytta yrke eller inte är inte din sak. Du kommer inte att få rådet av mig att byta yrke. Det va inte vad denna tråd handlande om.
Nej, gå ut i friska luften och ta ett djup andetag så du inte i din ilska får hjärnblödning. Det vet jag från säkra källor är väldigt vanligt bland män i din ålder. Och det vore inte bra.
Nu skall jag som sagt göra annat än att besvara dig.Men vill du ha sista ordet så gärna för mig.