T.S.
Medlem
Som ivrig betraktare, ramlade även jag in och blev imponerad. Något som snart byttes mot misstänksamhet då jag i nästkommande bild börjat förvänta mig åtminstone Gud själv, insvept i andaktigt ljus mellan flygande örnar och blixtrande skyar! Avslutningen hamnade någonstans mellan känslan av att ha blivit lurad och illamående... Hela mitt jag säger; NEJ! Skulle vi anamma barnets sätt och fullständigt okritiskt uppleva bilden så skulle vi inte heller utvecklats ett skvatt sedan pekboken och samtidigt leva under det faktum att så småningom upptäcka att man byggt upp sin preferenser på falskhet. För att inte tala om den skada grundläggandet av en sådan acceptans skulle göra för den som ärligt och kostsamt skapar mästerliga bilder, och kanske vill kunna ta betalt... Om betraktaren skiter fullständigt i bildens äkthet vilket prisläge skulle då infinna sig?
Hade han varit uppriktig vore det en annan sak och man kunde välvilligt skickat länken till PixarStudios. /Ted
Hade han varit uppriktig vore det en annan sak och man kunde välvilligt skickat länken till PixarStudios. /Ted