the-river-of-roses
Avslutat medlemskap
Hej! Nu är det som så att jag är lite sugen på en liten resekamera, en liten smidig kamera som man kan och orkar ta med sig överallt men som ändå har bra/fin kvalité på bilderna. Ös mig med tips!!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Nu är det som så att jag är lite sugen på en liten resekamera, en liten smidig kamera som man kan och orkar ta med sig överallt men som ändå har bra/fin kvalité på bilderna. Ös mig med tips!!
Håller med om att det är bästa tipset om fickstorlek krävs. Och då gäller bara de senare versionerna med (pytteliten men trots allt fullt användbar) inbyggd elektronisk sökare, imho.Standardtips: RX100. Version efter plånbok.
Instämmer om RX100 om byxficka är kravet. Annars framhåller jag doldisen Panasonic LX100. Trevligare handhavande än RX100 (tycker jag), ett halvt snäpp bättre bildkvalitet. För jackfickan, typ.
Ja, den glömde jag bort, borde ha funnits med i mitt tips. Alltså, från liten och bra till större o bättre: RX100, LX100 eller X-T20.Annars framhåller jag doldisen Panasonic LX100.
Instämmer om RX100 om byxficka är kravet. Annars framhåller jag doldisen Panasonic LX100. Trevligare handhavande än RX100 (tycker jag), ett halvt snäpp bättre bildkvalitet. För jackfickan, typ.