lonian
Aktiv medlem
Ja jag hittar då Z6 II .. länk här.. https://www.e-infin.com/eu/item/4183/nikon_z6_ii_mirrorless_digital_camera_with_24-70mm_f/4_lens
Tack, då har jag missat
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag hittar då Z6 II .. länk här.. https://www.e-infin.com/eu/item/4183/nikon_z6_ii_mirrorless_digital_camera_with_24-70mm_f/4_lens
Hej,
Jag funderar på att beställa en kamera. Är det någon som nyligen har handlat från dem? Slutet av november, början på december? Hur gick det för er?
Tack
Jag beställde ett par gluggar i onsdags, fick mejl med bild på prylarna igår, och att jag inom de närmsta dagarna får ett mejl med trackingnummer. Har nu beställt från E - infinity (jag tror det är) för fjärde gången i år, och jag har bara gott att säga om dom.Hej,
Jag funderar på att beställa en kamera. Är det någon som nyligen har handlat från dem? Slutet av november, början på december? Hur gick det för er?
Tack
Jag beställde ett par gluggar i onsdags, fick mejl med bild på prylarna igår, och att jag inom de närmsta dagarna får ett mejl med trackingnummer. Har nu beställt från E - infinity (jag tror det är) för fjärde gången i år, och jag har bara gott att säga om dom.
Jag har beställt nu i veckan ett Sigma 24-70/2.8.. Det är på väg som vanligt med DHL.. Lär dyka upp nästa vecka verkar det som.
Någon vet hur det blir efter brexit? Syftar mest på priserna.
Fint! Beställde ni på den europeiska eller UK versionen av sidan? Och vad för betalningssätt? Tack
Europeiska sidan. Om du handlar på den Engelska sidan, får du betala frakten, vilket du slipper om du handlar på den Europeiska sidan. Betalning via PayPal, (med MasterCard i mitt fall), och då i Euro. Eftersom du handlar inom EU slipper du en massa avgifter.Fint! Beställde ni på den europeiska eller UK versionen av sidan? Och vad för betalningssätt? Tack
Inget svar på kommentaren, men de tidigare gångerna jag beställt har grejerna kommit inom fem (5) dagar. Vad man kan göra (om man känner sig osäker) är att skicka ett mejl till E-infinity och fråga . Beställde den 2/12 och grejerna kommer väl i morgon eller i övermorgon, skulle jag tro.men måste de skickas från Hongkong vet jag inte säkert om de är i Sverige före 31/12
Kom ett paket från DHL idag .
Konstigt .Mitt DHL-paket blev då stannat på Arlanda av okänd anledning.. "Shipment on hold"
För mig tog det 6 dagar från det att jag lagt beställningen, och då har det varit en helg emellan.Mitt paket kom idag. En vecka och en dag tog det allt som allt. En Sony A7III.
Mitt paket kom idag. En vecka och en dag tog det allt som allt. En Sony A7III.
Hann bara packa upp den och satt den på laddning. Monterat ett objektiv, kunde känna att fattningen är lite trögare än på min gamla a7 version 1. Meny på engelska skall kolla mer idagJag funderar på en A7III också. Har du haft tid att titta på den? Inga konstigheter?