lonian
Aktiv medlem
Härligt att höra. Hur många dagar tog det?
Från fredag till tisdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att höra. Hur många dagar tog det?
Idag fick jag tillbaka pengarna från e-infinity. Gick snabbt. Reklamerade igår. Dessutom blev det en kursvinst på några hundralappar.Från fredag till tisdag.
Bra att det fungerar, min kamera skulle skickats med DHL från Frankrike, men DHL fick aldrig paketet. Pengarna tillbaka dagen efter reklamation.Köpte just ett Sony FE 100-400mm f/4.5-5.6 GM OSS
inga problem betala med Pay pal hade det på 6 Dagar.
dom skickar i från irland och frankrike nu
hur som helst gick smidigt dänna gången ,ed
Cht
Bra det dom verkar ju vara snabba med att betala tillbaka när nått blir fel.Bra att det fungerar, min kamera skulle skickats med DHL från Frankrike, men DHL fick aldrig paketet. Pengarna tillbaka dagen efter reklamation.
Går i planer på att skaffa nytt kamera hus. Och såg denna sidan. Rätt stor prisskillnad gämfört med svenska butiker. Har tittat på canon r6 och r5. Nästan 10k skillnad i pris. Men man blir suspekt då jag inte hört talas om denna sida innan
Jag har också köpt ett objektiv från e-infinity. Det skickades från Frankrike och kom inom en vecka. Allt funkade smärtfritt.
Ang kamerahus så vet jag inte om man får ett hus med programvara för svenska menyer eller om man får hålla tillgodo med engelska.
Har handlat från e-infinity innan Brexit ett antal gånger utan problem och efter Brexit en gång och ingen gång mer för mig.
Det finns en annan liknande handelsplats men med lite fördelar och ett `extremt´ högt kundomdöme som grädde på moset. ( mycket positiva röster på DP review)
1. 3 års garanti ( i england)
2. Fri frakt med DHL express, etc.
Panamoz
panamoz.com
/Stephan
Aldrig beställt av dom, men hört gott om dom.
Men varför man beställer därifrån vet jag inte. T ex Fujifilm grejerna är lika dyra eller t om dyrare (pga svag krona) än här i Sverige. T ex X100V. Samma med Sony A7R IIIa. Exakt samma pris som billigaste på prisjakt (Scandinavian photo).
Anledningen att beställa från e-infinity är ju priserna som är betydligt billigare. Som exempel min X100V som jag köpte för något år sedan var över 5000kr billigare än i Sverige. Med gratis frakt. Visserligen bara 1 års garanti då.
Inom EU har man lagstadgad reklamationsrätt i minst två år.Visserligen bara 1 års garanti då.
Jag hittar ingen GFX 100s på panamoz.comGfx 100s skiljer det ca 13000 kr på jämfört med cyberphoto.
Xt4 med 16-80 f4 skiljer det ca 4500kr
Det går upp o ner.
Jag hittar ingen GFX 100s på panamoz.com
Har handlat från e-infinity innan Brexit ett antal gånger utan problem och efter Brexit en gång och ingen gång mer för mig.
Det finns en annan liknande handelsplats men med lite fördelar och ett `extremt´ högt kundomdöme som grädde på moset. ( mycket positiva röster på DP review)
1. 3 års garanti ( i england)
2. Fri frakt med DHL express, etc.
Panamoz
panamoz.com
/Stephan
Fast Panamoz är ju i UK som är utanför EU då lär det ju bli både moms och tull då den anländer i Sverige eller?
Aldrig beställt av dom, men hört gott om dom.
Men varför man beställer därifrån vet jag inte. T ex Fujifilm grejerna är lika dyra eller t om dyrare (pga svag krona) än här i Sverige. T ex X100V. Samma med Sony A7R IIIa. Exakt samma pris som billigaste på prisjakt (Scandinavian photo).
Anledningen att beställa från e-infinity är ju priserna som är betydligt billigare. Som exempel min X100V som jag köpte för något år sedan var över 5000kr billigare än i Sverige. Med gratis frakt. Visserligen bara 1 års garanti då.