sagan
Avslutat medlemskap
Calle S skrev:
Har väl ingen egentlig drömkamera, men en Hasselblad H1 med några gluggar och digitalbakstycke skulle jag ta emot om man tjatade ordentligt.
Jo..det kan jag tänka mig att göra oxå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Calle S skrev:
Har väl ingen egentlig drömkamera, men en Hasselblad H1 med några gluggar och digitalbakstycke skulle jag ta emot om man tjatade ordentligt.
Samt liten, lätt 0 tyst som en Leica M6.objernulf skrev:
Jag vill ha en Nikon F4M. Som F4 fast med följande tillägg:
* Hybridslutare typ FM3A
* Mekanisk frammatningsarm som komplement
* Sökarskivor från Minolta
* Slutartider i halva och tredjedels steg
* Utökad analogskala
Calle S skrev:
Annars ligger en till D100 bra till.
Du fattar inte. Vi pratar "Drömkamera" och i drömmar finns inga buggarCopy_Con skrev:
Fy för H1, definitivt ingen dröm. Buggigare än den buggigaste Win ME installation och lika energisnål som en mindre småstad.
Ja, motorcyklar har jag aldrig förstått mig på, framför allt inte HD. Så för mig skulle det vara en pice of cake!LaSvedesina skrev:
Han offrade nämligen sin älskade Harley Davidson för att jag skulle skunna köpa mig den. Det ni grabbar, sug på den. Skulle ni göra något sådant för era fruar och flickvänner??? )
LaSvedesina skrev:
Hade det inte varit för min underbara man Lars hade jag aldrig kunnat köpa den. Han offrade nämligen sin älskade Harley Davidson för att jag skulle skunna köpa mig den. Det ni grabbar, sug på den. Skulle ni göra något sådant för era fruar och flickvänner??? )
Ciao Annika
Jo det skulle man gärna göra men jag skulle inte sälja en 1Ds för en Hd =)LaSvedesina skrev:
Hade det inte varit för min underbara man Lars hade jag aldrig kunnat köpa den. Han offrade nämligen sin älskade Harley Davidson för att jag skulle skunna köpa mig den. Det ni grabbar, sug på den. Skulle ni göra något sådant för era fruar och flickvänner??? )
Ciao Annika
LaSvedesina skrev:
Det ni grabbar, sug på den. Skulle ni göra något sådant för era fruar och flickvänner??? )