ANNONS
Annons

ditt mardröms-motiv?

Produkter
(logga in för att koppla)

hound

Aktiv medlem
vilket motiv är det som lockar ....minst?

själv har jag en, som sällan blir bra:

svarta hundar,
med mycket päls...blir i bästa fall en boll med ben/svans,,,,,,
det bara går inte

Jodå, köp en blixt och kör upplättningsblixt -1 1/3 steg eller liknande. Eller öka exponeringen, men då kan omgivningen i vissa type av ljus bli alldeles för ljus.

Min flickvän är det svåraste som finns att fotografera. Jag har funderat på gömsle, men hon är uppmärksam!

/Pontus

Knotig tall på utö

Har en tallknota på utö som jag varit och fotat vid ett flertal tillfällen den är extremt fotogenisk men ljusförhållandena är helt omöjliga. Har letat upp stubbfan flera gånger men det blir bara inte som jag vill :)

Mvh

martin

Re: Knotig tall på utö

Norfen skrev:
Har en tallknota på utö som jag varit och fotat vid ett flertal tillfällen den är extremt fotogenisk men ljusförhållandena är helt omöjliga. Har letat upp stubbfan flera gånger men det blir bara inte som jag vill :)

hahahaha
Tricked by a tree

PerFogelberg skrev:
Tonåriga tjejer som inte vill bli fotograferade men måste pga mamma har betalat fotograferingen.

my favorite kind..

jag brukar be dem att vara så sura som möjligt och leenden är absolut bannlyst

och leer de, ändå - så för guds skull - var beredd med kameran,,,,,,då är det ÄKTA LEENDEN.

kallar detta för "bilder med attityd"

och en favoritpose är......... ansikte mot kameran,,,men blick åt sidan och blicken ska vara efter att "som om du inte har fått nån månadspeng på ett halv år."

och de modiga

får välja rekvisita ,,,,,tja det som huset har att erbjuda ,,,,,,,allt från taggtråd,,,,,,,till kätting,,,,,,,eller polarnas HÄNDER

och inte titta in i kameran,,,,
bara åt allan andra håll

attityd

skolfotografen, dax för lite ,......uppdatering

och lilla mamma får vänta hemma så länge

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar