Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
ditt mardröms-motiv?
- Trådstartare hound
- Start datum
Pongu
Aktiv medlem
Jodå, köp en blixt och kör upplättningsblixt -1 1/3 steg eller liknande. Eller öka exponeringen, men då kan omgivningen i vissa type av ljus bli alldeles för ljus.
Min flickvän är det svåraste som finns att fotografera. Jag har funderat på gömsle, men hon är uppmärksam!
/Pontus
Min flickvän är det svåraste som finns att fotografera. Jag har funderat på gömsle, men hon är uppmärksam!
/Pontus
PerFogelberg
Aktiv medlem
Tonåriga tjejer som inte vill bli fotograferade men måste pga mamma har betalat fotograferingen.
harryett
Aktiv medlem
Re: Knotig tall på utö
hahahaha
Tricked by a tree
Norfen skrev:
Har en tallknota på utö som jag varit och fotat vid ett flertal tillfällen den är extremt fotogenisk men ljusförhållandena är helt omöjliga. Har letat upp stubbfan flera gånger men det blir bara inte som jag vill
hahahaha
Tricked by a tree
hound
Aktiv medlem
PerFogelberg skrev:
Tonåriga tjejer som inte vill bli fotograferade men måste pga mamma har betalat fotograferingen.
my favorite kind..
jag brukar be dem att vara så sura som möjligt och leenden är absolut bannlyst
och leer de, ändå - så för guds skull - var beredd med kameran,,,,,,då är det ÄKTA LEENDEN.
kallar detta för "bilder med attityd"
och en favoritpose är......... ansikte mot kameran,,,men blick åt sidan och blicken ska vara efter att "som om du inte har fått nån månadspeng på ett halv år."
och de modiga
får välja rekvisita ,,,,,tja det som huset har att erbjuda ,,,,,,,allt från taggtråd,,,,,,,till kätting,,,,,,,eller polarnas HÄNDER
och inte titta in i kameran,,,,
bara åt allan andra håll
attityd
skolfotografen, dax för lite ,......uppdatering
och lilla mamma får vänta hemma så länge
hound
Aktiv medlem
harryett skrev:
Hundar och hästar
Utan tvekan
testa att byta vinkel
fota med himmelen som bakgrund
Bilagor
Olle
Aktiv medlem
Självporträtt!hound skrev:
vilket motiv är det som lockar ....minst?
Olle
harryett
Aktiv medlem
hound skrev:
testa att byta vinkel
fota med himmelen som bakgrund
den enda vinkeln jag byter till är bort från hästen