sagan
Avslutat medlemskap
Jeppe skrev:
Mmmmhmm..
Den har lite mindre grepp än jag skulle önska. Det blir klart bättre med vertikalgreppet.
Det var det jag menade med att vertikalgreppet är ett "måste"
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe skrev:
Mmmmhmm..
Den har lite mindre grepp än jag skulle önska. Det blir klart bättre med vertikalgreppet.
Jättestort tack till dig! Laddar just batteriet till 10D:n som jag köpte hos Schönherrs idag (den sista).O.Olsson skrev:
Hämtade upp en vid 14 tiden och då hade de två kvar.
Jeppe skrev:
Mmmmhmm..
Den har lite mindre grepp än jag skulle önska. Det blir klart bättre med vertikalgreppet. Men min 1N HS är klart skönare i greppet. Annars känns den förhållandevis lätt och har en skön finish.
/Jeppe - när är batteriet färdigladdat?
Rico skrev:
Blev uppringd av Cyberphoto idag vid lunch (jag var nr. 4 på 10D listan) och de frågade om jag ville ha den. Jag svarade nej!
Jag har ingen jättepanik att byta upp mig från min 5MP Sony F-717 som för övrigt tar fantastiska bilder enligt mitt tycke.
Dock så kommer jag att uppgradera till en DSLR men jag väntar nog till nästa generations DSLRs.
Rico skrev:
Jag har en F717 och 5MP räcker lätt tycker jag. Vore roligare om de lade krut på bättre AF istället för MPixels.
Kim10D skrev:
verkar märkligt..då borde den heta 5D och inte 20D..
julgus skrev:
ja lika logiskt som att det blev D60 efter D30 eller hur...
julgus skrev:
ja lika logiskt som att det blev D60 efter D30 eller hur...
bugkiller skrev:
Det där är inte ett rykte, det var bara en snubbe som skämtade på dpreview. "Ryktet" är att det ska komma en mer högupplösande motsvarighet till EOS 3 i höst. Detta kommer bland annat från en snubbe som heter Paul Pope som hade rätt om 10D:n och även har haft rätt tidigare. Enligt honom kommer det inga andra D-SLRer från Canon i år.
Det verkar som om "vissa" Fuji-ägare på fotosidan väldigt gärna vill spekulera om Canon. Undrar om det händer för lite på deras front? Dags att byta kanske?
Rico skrev:
Jag har en F717 och 5MP räcker lätt tycker jag. Vore roligare om de lade krut på bättre AF istället för MPixels.