vaktmästaren
Aktiv medlem
Instämmer å det bestämdaste!Roqqy skrev:
400/2,8 L IS USM. mmmmm.
Vinner jag på lotto så (som jag aldrig spelar )
Gör som jag: panta burkar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer å det bestämdaste!Roqqy skrev:
400/2,8 L IS USM. mmmmm.
Vinner jag på lotto så (som jag aldrig spelar )
Om man beställer ett sådant från Cyber så är jag övertygad om att man får en kartong Aladdin i stället för ett litet Mars med i leveransen!alexaD skrev:
På önskelistan nästa jul
Canon EF 1200mm f/5.6L USM
Kort info:
Pris ca 750 000sek
Finns bara 10st i världen
Du kan fota en bilplåt på 800 meters avstånd!
This is one of the most craziest things Canon ever produced!
Länk:
http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=7333
Klicka er vidare!
Det där måste jag rapportera till redaktionen. Bytes-annonser hör hemma på annonsmarknaden. För övrigt tror jag ingen skulle byta bort en L-glugg mot mindre än en tre-rätters middag.Walle skrev:
Har ju rätt nyligen införskaffat ett av mina absoluta drömobjektiv: 85/1.2L
Men kvar på önskelistan står 14/2.8L, TS-E 24/3.5, TS-E 45/2.8 och TS-E 90/2.8.
Den som skänker mig något av de objektiven bjuder jag på god middag! (Varför inte kalvbräss med gräddstuvade murklor?)
paul innergård skrev:
Det där måste jag rapportera till redaktionen. Bytes-annonser hör hemma på annonsmarknaden. För övrigt tror jag ingen skulle byta bort en L-glugg mot mindre än en tre-rätters middag.
Skit också, jag som sålde all min Canonutrustning för en tid sen. Bla en 85 1,2. Om jag vetat om ditt kanon-erbjudande så hade jag naturligtvis skippat de 14000 kr som den gick för.Walle skrev:
Jag kan lugnt tänka mig att uppgradera erbjudandet till en tre-rätters middag Jag gör fasansfullt god chokladglass
Chasid skrev:
LOREO Lens in a Cap står högst upp på önskelistan just nu:
http://www.loreo.com/pages/products/loreo_lenscap_spec.html