Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Digitalkamera 3-4000 kr tips?
- Trådstartare HockeJ
- Start datum
Dadigan
Avslutat medlemskap
jag har en canon powershot A70 och är väldigt nöjd med den. Den kostar runt 3800 och har 3,2 megapixlar. Annars finns det diverse andra olika modeller, coolpix 3100 som även den har 3 megapixlar och är nikons motsvarighet. Konica och olympus har säkert lite olika modeller som nog kan vara prisvärda.
Det var väl vad jag har att säga...
Lycka till
Det var väl vad jag har att säga...
Lycka till
Martin W
Aktiv medlem
Köpte nyligen en Olympus c-4000z som jag är väldigt nöjd med, kostade visserligen 4400 på cyberphoto men den finns för 4057 på komplett.se
Fördelarna som jag tycker med den är att man kan ställa in det mesta manuellt om man vill och att det är bra närgräns om man är intresserad av det, har hyffsad vidvinkel också motsv. 32mm.
Är jättenöjd med bilderna den producerar.
Fördelarna som jag tycker med den är att man kan ställa in det mesta manuellt om man vill och att det är bra närgräns om man är intresserad av det, har hyffsad vidvinkel också motsv. 32mm.
Är jättenöjd med bilderna den producerar.
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Coolpix 885 går att få för 2995:- på cyberphoto.com. Den är inte helt dum faktiskt...
/Patrik
/Patrik
Labbnisse
Aktiv medlem
Jag arbetar i ett fotolabb och ser bilder från olika kameror från tusentals kunder. När det kommer bilder som ser väldigt bra ut avseende skärpa, färger och exponering blir man nyfiken av naturen och tittar i filen vad kunden har haft för kamera.
I väldigt många fall är det Konicakameror som ger väldigt bra bildresultat. Konica har två stycken modeller vad jag vet, en på 4 och en på 5 megapixlar. Den på fyra kostar 4400 på cyberphoto. Är det bara bra bilder och inte speciella finesser du söker då lovar jag dig att det är ett bra köp.
I väldigt många fall är det Konicakameror som ger väldigt bra bildresultat. Konica har två stycken modeller vad jag vet, en på 4 och en på 5 megapixlar. Den på fyra kostar 4400 på cyberphoto. Är det bara bra bilder och inte speciella finesser du söker då lovar jag dig att det är ett bra köp.