Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digishopper?

Produkter
(logga in för att koppla)

T.Risberg

Aktiv medlem
Hej
Är det nån som har haft att göra med Digishopper?
Dom säljer ett Canon 20D kit för ca 8800 kr.
Köps samma grejer var för sej i Sverige hamnar man på ca 20 000. Dom accepterar bara "moneygram" och detta går till en privatperson som heter Tokarev?! Vågar man handla??

Hejsan!
Jag hade aldrig hört talas om digishopper (brittisk sajt, eller hur?), men gjorde en snabbsökning på nätet och hittade inte så mycket om dem, men det lilla jag hittade var inte så förtroendeingivande, och jag kan inte påstå att jag fann deras sajt särskilt förtroendeingivande heller.
Och om man kollar på priset, en brittisk sajt som bara skriver priser i dollar... plus prisnivån, man kan nog säga att jag iaf är skeptisk!
(20D + Speedlite 580EX + 17-85 IS USM + 2Gb Sandisk Extremekort för $1099???)
Plus att deras produktutbud bara är fyra produkter, alla med "jättebra" priser...
Låter det för bra för att vara sant kan det nog också vara det, men det är bara min magkänsla, har ingen personlig erfarenhet av dem!
Mvh Milan :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar