fotoknäppen
Medlem
HJÄLP! jAG KAN VARKEN SKRIVA ELLER FOTA, FÖR JAG SKRATTAR SÅ ATT JAG FÅR KRAMP! FOTO-O SKRIVKRAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU´VE MADE MY DAY! CHRILLE
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Av oinitierade källor på darknet har jag fått ta del av rykten helt gripna ur luften om att den nya kameran inte lär komma i två modeller, varav den ena ska gå att förtära samt den den andra injiceras.
Den klarar inte bara att sätta ögonfokus på mer än 5000 däggdjursarter, 29000 fiskarter och 800000 typer av insekter
Har den tre kortplatser? Om inte är jag inte intresserad!
Den har inga kortplatser alls, det är helt omodernt och behövs inte längre. Kameran är är alltid uppkopplad med 5G och lägger upp bilderna direkt på en molntjänst lika fort som man tar bilderna.Har den tre kortplatser? Om inte är jag inte intresserad!
Den har inga kortplatser alls, det är helt omodernt och behövs inte längre. Kameran är är alltid uppkopplad med 5G och lägger upp bilderna direkt på en molntjänst lika fort som man tar bilderna.
Ja, om du menar att man till äventyrs befinner sig nånstans där man inte har 5G-täckning, (även om det är osannolikt, det finns ju på flera adresser i centrala Stockholm, ska man befinna sig nån annan stans? 5G skulle jag säga är just nu det allra största säljargumentet framför alla andra, har inte mobiltelef.... eh, jag menar kameran det så går den bort direkt), så har den ett inbyggt litet lokalt moln som rymmer tillräckligt för att filma i 8K i 24 timmar. Mer behövs inte för sen blir den som bekant överhettad.men om det är molnfritt då … hur gör den då ?
Jag tycker det är jobbigt nog att välja vilket av två ögon. Med facettögon kommer detta bli en utmaning. Har dom någon smidig lösning på detta?
Just på den punkten verkar ryktena gå isär. Eller så handlar det bara om översättningsproblem.[...] Vad gäller sensorstorleken så är det naturligtvis fullformat som gäller. Alla på FS vet ju att fullformat är överlägset bäst. [...]
Fotografens eget öga alltså?Som default sätts alltid fokus på det öga som tittar rakt mot kameran. Alla ögon som tittar i andra riktningar ignoreras.
Ja, i selfie-moden.Fotografens eget öga alltså?
Det behövs förstås fyra, eftersom man behöver kunna filma till två kort samtidigt som man tar stillbilder till de två andra!Har den tre kortplatser? Om inte är jag inte intresserad!
Det behövs förstås fyra, eftersom man behöver kunna filma till två kort samtidigt som man tar stillbilder till de två andra!