VARNING: Denna tråd kan innehålla spår av ironi och parodi. Är du överkänslig mot dessa ingredienser så bör du avstå.
Inofficiella rykten har sipprat länge, och nu har det officiella ryktet läckt ut:
Det har kommit till min kännedom att jag ska köpa en ny kamera. Jag har hört det från en pålitlig källa i min omedelbara närhet.
Kamerans specifikation och prestanda är än så länge knapphändiga. I nuläget kan jag avslöja följande:
- - Kameran kommer att ha jättemånga pixlar
- - Den kommer att ta många bilder i sekunden
- - Man kan sätta många olika objektiv på kameran (dock bara ett objektiv i taget)
Kamerans fabrikat och modellnamn är fortfarande okända. Det är inte heller klart när jag kommer att köpa kameran. Det kan bli nästa vecka eller om några månader. Eller senare.
Kameran är inte prissatt ännu. Jag kommer att offentliggöra mitt pris längre fram, i samband med köpet. Det enda jag kan berätta nu är att det blir ett väldigt bra pris.
Fler detaljer om min nya kamera kommer att läcka ut efter hand. Bevaka gärna utvecklingen på
ackerumors.com och
ackewatch.com.
Meddelande till alla leverantörer:
Jag öppnar redan nu möjligheten att förboka kameran. Missa inte möjligheten att sälja denna kamera till mig! Säkra er plats i kön idag! Tillgången är starkt begränsad. Nästa säljtillfälle till mig kan ligga flera år bort.