Sonnaren
Aktiv medlem
Absolut! I synnerhet som jag åstadkommer bättre bilder än många som tar betalt.........Clark Kent skrev:
Du är prisvärd!
Us
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! I synnerhet som jag åstadkommer bättre bilder än många som tar betalt.........Clark Kent skrev:
Du är prisvärd!
janc skrev:
och absolut inget att bli upprörd eller förvånad över.
Proboarder skrev:
25000 kronor känns fan billigt för en heldags jobb..
Nej, det är det inte. Jag är konsult (produktutveckling) och debiterar det beloppet för drygt en arbetsvecka (40 tim.) och då är vi inte ens billigast...och helspänd&tokstressad är det MÅNGA som är. Jag ibland plus oändliga mängder underbetald sjukvårdspersonal tex. Lite perspektiv är inte dumt att ha...Proboarder skrev:
Så säg från 07.00 på morgonen, till 00.00 på natten, helspänd och tokstressad för att Absolut inte missa en endaste bild, ja, då är 25000kronor ganska billigt.
Linmajon skrev:
Nej, det är det inte. Jag är konsult (produktutveckling) och debiterar det beloppet för drygt en arbetsvecka (40 tim.) och då är vi inte ens billigast...och helspänd&tokstressad är det MÅNGA som är. Jag ibland plus oändliga mängder underbetald sjukvårdspersonal tex. Lite perspektiv är inte dumt att ha...
Linmajon skrev:
Nej, det är det inte. Jag är konsult (produktutveckling) och debiterar det beloppet för drygt en arbetsvecka (40 tim.) och då är vi inte ens billigast...och helspänd&tokstressad är det MÅNGA som är. Jag ibland plus oändliga mängder underbetald sjukvårdspersonal tex. Lite perspektiv är inte dumt att ha...
Johan Okker skrev:
PÅ obekväm arbetstid är det inte alls orimligt att ta ut mer än 800 kr / tim + moms.
Proboarder skrev:
påtal om elekriker.. tja.. va med om en som drog lite kablar (skarva vägguttag).......
....så att skarva en väggkontakt (som sagt, max 30 min, är själv halvt utbildad o gjort det där på 30min) kostade över 2500kronor..
EdwardH skrev:
Vanliga människor har mycket lägre standarder än fotografer och därmed är inte "den perfekta bilden" något som man absolut MÅSTE fixa på ett bröllop.