Annons

Det här varkar vara rätt bransch...foto.

Produkter
(logga in för att koppla)
RolandM skrev:
Göran: Det låter som det skulle kunna finnas en marknad för fotografer som gör traditionella Långtbortistanfotografier.

Alldeles säkert. Och marknaden kanske är större än man tror. Skulle det inte vara tufft att bli hämningslöst förskönad någon gång?

KGS skrev:
Perfekt larsa! hur det än går kan du alltid säga att det är personlig karaktär!!! vill till att de stannar upp under brudvalsen o vid andra tillfällen så du hinner fokusera, annars är det väl inga problem med en 7i va? det blir nog jättebra!

Får nog förinställa skärpan till brudvalsen, för övrigt så ska det nog gå bra.

Sist jag fotade ett bröllop gjorde jag det med en 30 år gammal Olympus OM-1, paret har sett dom bilderna så dom vet ungefär vad som väntar...

Tror inte att Roland hängt med i våra fokusproblemdiskussioner, han har nog inte insikt i det...

Larsa

Om du ens funderar på att kunna använda E-10an, ta med stativ, eller om du ska använda blixt, på högre isos ger den totalt för mycket brus. Annars är E-10an är riktigt bra kamera även om den har några år på nacken. Man får ju trots allt tänka på att det var olympus högre variant när den kom.

Jo Peter, stativet är självfallet med. Nu är min kompis E-10 dock bara med som reserv ifall nåt skulle gå snett med min D7i.

Jag har tränat in handgreppen med den i några dagar nu samt periodvis använt den tidigare så jag vet ungefär vad den går för.

Larsa

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar