Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Hemskt ledsen men

jag måste lämna WO.
Har inte fått någon chans att ta bilden och imorgon, efter jobbet blir det bara att se till att allt finns med till resan inför tidig avfärd lördag morgon.

Tråkigt, men någon gång skall väl vara den första för mej också.

/Anders
 
Det j-as för mig just nu.
Min hårddiskkrach var inte bara hårdvara utan något annat fel också,
kanske konflikt med någon annan enhet.
Hur som haver jag kan just nu inte använda mina nya dyrt inköpta diskar på datorn utan att bilderna försvinner.
Suck!
Kontentan är att jag just nu är för fokuserad på att få ordning på mina grejer runt PC'n för att kunna fixa kreativiteten.
Jag är jätteledsen för det.
Det är första gången för mig också som jag lämnar WO.
Plötslig tanke....kan vi inte bara skjuta upp denna omgång till Oktober....fast det kanske blir för kladdigt/luddigt
 
Usch. Nu skäms man en hel del men jag skulle också behöva lämna WO. :(
Jag hade ett par bra uppslag till min bild men jag har inte lyckats fota något av dem, och nu känns det som om det är alldeles för sent.
 
Vår vanliga DAB-värd, Anders, är ju bortrest just nu, så det är kanske dags att summera Augusti. Vi har ett antal WO och det är inte mycket att säga om det, ibland skiter det sig.

Vi som inte har lagt upp bilden vi analyserat kanske skall göra det nu, så får vi sammanställa en (haltande) slutsummering...

Det är bara att ta nya tag och anmäla sig till September månads utmaning. Jag har lovat att par-slumpa i Anders frånvaro vilket då kommer att göras sent på Lördag den 15:e

Så alla nya och gammla DAB-vänner är det dags att anmäla sig till nästa månads utmaning

Anmälan nedan för September:
--------------------------------------
Peter Olesen
 
SCB skrev:
Usch. Nu skäms man en hel del men jag skulle också behöva lämna WO. :(
Jag hade ett par bra uppslag till min bild men jag har inte lyckats fota något av dem, och nu känns det som om det är alldeles för sent.

Så blir det ibland, nya tag nästa omgång : )

Säg till om du har bestämt dig 100% för WO så lägger jag ut bilden som jag analyserade åt dig (kan ju vara kul att se i alla fall?), jag vill gärna se bilden som låg bakom din analys till mig i alla fall!
 
Jag gör väl ett till försök; det blev ju inte helt misslyckat denna gång

Anmälan nedan för September:
--------------------------------------
Peter Olesen
Fredrik Hansson
Jan-Olof Åkerlund
 
Det här verkar spännande, jag provar gärna.

Anmälan nedan för September:
--------------------------------------
Peter Olesen
Fredrik Hansson
Jan-Olof Åkerlund
Stephanie Ardesjö
 
Septemberomgången

Anmälan nedan för September:
--------------------------------------
Peter Olesen
Fredrik Hansson
Jan-Olof Åkerlund
Stephanie Ardesjö
Cecilia Bergman
 
Så, några dagar för sent, har teflon-minne, så är nu parslumpningen klar.

Eftersom vi var udda blir det en grupp med 3, men alla i den gruppen är ju vana DAB:are så det skall väl inte bli några problem...eller?

Kommer med en analys till Cecilia i kväll...
 
Japp, det är en typisk RoR instruktion (Rotate Right), man ger analysen "åt höger" och så återkopplar man när man "ramlar över kanten"... ;)

Var säkert inte helt lätt att förstå...

och jag fick inte till något igår... sorry Cecilia

/Peter (mjukvaruutvecklare)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.