Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Okej.. Nu gör jag detta snabbt innan jag hinner ångra mig.. Jag vill också vara med!!

Dock vill jag poängtera att jag är sambo med Niels Jörgensen. Hjälp gärna slumpen lite, så att vi inte behöver jobba tillsammans,
 
Allt som inspirerar och lockar fram kreativiteten är roligt. Jag är på! Det här kan bli hur kul som helst. Galet bra initiativ Kenneth.

mvh/Ove
 
Puffar för denna - anmälan för nästa start går ut i natt, i morgon bitti slumpas paren fram. Vore kul om vi kunde bli jämnt antal deltagare denna gång :)
 
Tack för erbjudandet Janne, men så funkar det inte :) Jag står över om det är ojämnt - de som anmält sig är garanterade plats.

Det löser sig säkert under dagen :)
 
Alltså.. jag vill inte komma in här och göra mig viktig, men kan inte tre stycken jobba tillsammans...? Alltså om Ettan tolkar Tvåan, Tvåan tolkar Trean, och Trean tolkar Ettan.

Bara en tanke..
 
Ulrika73 skrev:
Alltså.. jag vill inte komma in här och göra mig viktig, men kan inte tre stycken jobba tillsammans...? Alltså om Ettan tolkar Tvåan, Tvåan tolkar Trean, och Trean tolkar Ettan.

Bara en tanke..

Ibland ser man inte skogen för alla träd :)

Självklart! När jag slumpar får jag en lista där 1:an och 2:an blir par ett osv. Då göra jag bara så att det tre sista blir en trekant :)

Lysande Ulrika!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.