Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kastar in mitt bidrag och duckar...

Efter mycket nötande och blötande växte en bildidé fram i mitt huvud. Jag har vänt och vridit på alla varianter till utförande men fastnade för den som jag länkar till nedan.

Det finns fortfaranade väldigt gott om tid så ingen ska känna sig pressad för att jag, för en gångs skull, är tidig.

Jens analys till mej löd: "Bilden andas sommar, men finns det egentligen något som bevisar det, eller är det vår erfarenhet som både kan hjälpa oss och spela oss ett spratt? Tiden och elementen har gjort sitt med det troligtvis väldigt väldokumenterade huvudmotivet."

Min bild:

Alla synpunkter på min bild mottages med glädje.

Hälsningar
Anders

Hur går det?

Vi väntar tydligen ännu på Eric och Torun.
Att många börjar skola och jobb imorgon kan kanske sätta fart på denna tråd men det får vi se.

Jens: Hur går det? Har du någon idé? Hoppas jag inte gett dej alltför mycket huvudbry.

Anders

Vi väntar tydligen ännu på Eric och Torun.
Att många börjar skola och jobb imorgon kan kanske sätta fart på denna tråd men det får vi se.

Jens: Hur går det? Har du någon idé? Hoppas jag inte gett dej alltför mycket huvudbry.

Anders

Hej!

Jag har lite idéer, men har inte hunnit genomföra det ännu, hoppas på lite bättre fotoväder framöver, vilket jag vill ha, helgen har varit usel :)

/j

Så tyst det är...

Hej kära DAB-vänner.

Hur går det? Det är alldeles oroväckande tyst i tråden trots att deadline är på lördag.
Det skulle vara så roligt att se hur ni har löst era utmaningar.

DAB-värden
Anders

Hej!

Fick idag mail om tråden då jag har haft den under bevakning i flera år.

MEN jag har INTE fått några mail tidigare i augusti så jag har tyvärr missat
helt att ni har kört igång!

Just nu hinner jag inte ta ställning till detta.

Återkommer senare under dagen.

Tycker mest synd om min partner...

Torun

Hej!

Fick idag mail om tråden då jag har haft den under bevakning i flera år.

MEN jag har INTE fått några mail tidigare i augusti så jag har tyvärr missat
helt att ni har kört igång!

Just nu hinner jag inte ta ställning till detta.

Återkommer senare under dagen.

Tycker mest synd om min partner...

Torun

Hej Torun

Kul att höra ifrån dej. Vi mjukstartade denna månad och anade att några ännu kunde ha semester eller annat för sig. Som det ser ut är Jens och jag det enda par som har kontakt. Vi hoppas att det blir mycket bättre nästa månad.
Risken finns att det är fler än du där bevakningen inte fungerat. Jag får i alla fall epost.

DAB-värden
Anders

Anneli! Vill du ha en analys så kan jag lägga ut den i eftermiddag? Tycker du att det är för sent så förstår jag dig. Synd att det blev såhär.

Torun

Anneli! Vill du ha en analys så kan jag lägga ut den i eftermiddag? Tycker du att det är för sent så förstår jag dig. Synd att det blev såhär.

Torun

Helt OK Torun. Föreslår nya tag för nästa månad istället. Jag jobbar både idag och sen i helgen så kommer inte hinna få till något. Vi får köra i September istället. No worries

Ja, det har varit väldigt tyst i tråden.
Jag har ju inte fått någon analys av Eric, så det har ju varit svårt att jobba vidare, men jag har inte legat på speciellt heller...

Men jag kör gärna igen...

/Peter

DAB September

Vilka vill vara med i September månads omgång?
Fyll på med namn
Anders Wikström

Jag är borta 11e till 16e så vi startar måndagen 17e

Augusti

Jens: Kommer du med någon bild eller ska du och jag redovisa det bilder vi haft till grund för analysen.

Det vore kul med fler kommentarer på mitt försök till analys.

Hoppas alla är laddade och nåbara inför September så vi kan få igång en engagerande omgång.

DAB-värden
Anders

DAB September

Hej

Det blir uppenbarligen vi tre som ingår i September månads omgång.

Om det är OK kör vi enligt följande

Peter ger en uppgift till Daniel
Daniel ger en uppgift till undertecknad
Undertecknad ger en uppgift till Peter

Jag ska göra mitt bästa för att klara min uppgift trots min begränsade rörlighet. Det blir i alla fall bättre dag för dag.

DAB-värden
Anders

Min analys till Peter

Bilden förmedlar tydligt den påbörjade årstiden.
Såväl resultatet av sommarens arbete som förberedelserna för den årliga resan ryms i samma bild.

Lycka till
Anders

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar