Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
Leihf
Aktiv medlem
En stilla undran, det är väl natur & landskap?
Jag får helt andra vibbar när jag läser din analys men det kanske klarnar...
Anders
Landskap?
Utveckla Du dina andra vibbar om Du vill komma nära orginalet. Men det är ju trevligt med lanskap också.
Tine
Aktiv medlem
Naturfoto!?
Det är så länge sedan jag läste förstasidan i den här 123-sidorstråden att jag helt har missat att där står:
"Vi försöker i möjligaste mån hålla oss inom naturfotogenren (vitt tolkad) genom hela övningen, det blir dock ingen kvarsittning om man avviker från detta."
Om jag har utgått från landskapsbilder i mina analyser så har det alltså bara varit en slump! Och den här gången har jag definitivt inte gjort det. Får väl bättra mig till nästa gång...
Det är så länge sedan jag läste förstasidan i den här 123-sidorstråden att jag helt har missat att där står:
"Vi försöker i möjligaste mån hålla oss inom naturfotogenren (vitt tolkad) genom hela övningen, det blir dock ingen kvarsittning om man avviker från detta."
Om jag har utgått från landskapsbilder i mina analyser så har det alltså bara varit en slump! Och den här gången har jag definitivt inte gjort det. Får väl bättra mig till nästa gång...
AnWi
Aktiv medlem
Okey
Jenny, ja det är månaden ut. Det är i alla fall målet. Vi har inte satt skottpengar på de som kommit in sent med bilden men det är roligare när bilderna dräller in vid samma tidpunkt då man är aktiv och kommenterar dem.
Leif. Jaha då ha de jag inte så fel i mina vibbar. Får försöka vidga perspektivet lite...
Anders
Jenny, ja det är månaden ut. Det är i alla fall målet. Vi har inte satt skottpengar på de som kommit in sent med bilden men det är roligare när bilderna dräller in vid samma tidpunkt då man är aktiv och kommenterar dem.
Leif. Jaha då ha de jag inte så fel i mina vibbar. Får försöka vidga perspektivet lite...
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Fredrik & Peter
så duktiga ni varit. jag bara gnetar med bildidé efter bildidé och kommer inte till skott.
Får försöka klämma fram nåt så det inte blir WO även om tiden rusar fram.
Hur ser det ut med intresse för nästa månad? Vädret blir ju bara bättre och bättre och det borde komma fram ännu fler fotografer ur vintergömmorna
Anmälningar för Den Andra Bilden April 2009
===========================================
DAB-värden
Anders
så duktiga ni varit. jag bara gnetar med bildidé efter bildidé och kommer inte till skott.
Får försöka klämma fram nåt så det inte blir WO även om tiden rusar fram.
Hur ser det ut med intresse för nästa månad? Vädret blir ju bara bättre och bättre och det borde komma fram ännu fler fotografer ur vintergömmorna
Anmälningar för Den Andra Bilden April 2009
DAB-värden
Anders