Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Va!? Jag skriver tydligen alldeles för simpla analyser!! Fast den här gången fick jag också en som kändes rätt tydlig. Enda problemet blir väl att få till en tillräckligt "vacker" bild!!

Du skriver bra analyser, som sätter fart på fantasin!
Mycket svårare med analyser som är för precisa.

För att göra det svårare så är det väl så att skönheten finns i betraktarens ögon ;)

Leif!

En stilla undran, det är väl natur & landskap?
Jag får helt andra vibbar när jag läser din analys men det kanske klarnar...

Anders

Naturfoto!?

Det är så länge sedan jag läste förstasidan i den här 123-sidorstråden att jag helt har missat att där står:

"Vi försöker i möjligaste mån hålla oss inom naturfotogenren (vitt tolkad) genom hela övningen, det blir dock ingen kvarsittning om man avviker från detta."

Om jag har utgått från landskapsbilder i mina analyser så har det alltså bara varit en slump! Och den här gången har jag definitivt inte gjort det. Får väl bättra mig till nästa gång...

Oj oj

Det där med lanskap har jag helt glömt. Men jag kan meddela att min analys inehåller lite som hör naturen till. Fast det är som sagt mycket lite.

Okey

Jenny, ja det är månaden ut. Det är i alla fall målet. Vi har inte satt skottpengar på de som kommit in sent med bilden men det är roligare när bilderna dräller in vid samma tidpunkt då man är aktiv och kommenterar dem.

Leif. Jaha då ha de jag inte så fel i mina vibbar. Får försöka vidga perspektivet lite...

Anders

Hallåååå!

Hur går det för er?

Jag har en bildidé i skallen men har inte haft chans att genomföra den än. Hoppas ännu att jag skall hinna.
Inga sömnlösa nätter än, i alla fall inte för den skull.

Ser fram mot en massa sköna bilder.

DAB-värden
Anders

Ja du/ni, det går trögt här också.. Bildidén finns, men tillfällena tryter...
Ska försöka ta mig lite tid i morgon eller på tisdag, och hoppas att det klaffar då.

Leif och jag har varit bortresta och kom hem - nyss! Jag tror att jag har tagit min bild, men jag har inte tittat på den än, så det återstår att se om den duger + en del redigering...

Det går trögt för mig med, haft kameran inne på service i två veckor. Skall försöka få till min bild de närmaste dagarna.

Då var man klar för denna gången, idéen satt där från första dagen, men det tog lite tid (nähä?) innan jag fick den berömda tummen ur ;)

Fredrik & Peter

så duktiga ni varit. jag bara gnetar med bildidé efter bildidé och kommer inte till skott.
Får försöka klämma fram nåt så det inte blir WO även om tiden rusar fram.

Hur ser det ut med intresse för nästa månad? Vädret blir ju bara bättre och bättre och det borde komma fram ännu fler fotografer ur vintergömmorna :)

Anmälningar för Den Andra Bilden April 2009
===========================================

===========================================

DAB-värden
Anders

Ont om tid i Maj

Jag kommer att vara bortrest i början och sen ska jag jobba som en blådåre så jag måste stå över i maj.

Hoppas på en majomgång

Jag har inte varit med de senaste omgångarna. Försöker så ett frö här så att det blir några intresserade till en majomgång. För sedan blir det väl sommaruppehåll?

Torun

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar