Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
AnWi
Aktiv medlem
Lika illa här!
Jag sliter med altan och pensionärkuvös, som jag bygger själv, så fotografering blir mer av konstruktionsskäl än hoppyverksamhet dit jag räknar fotosidan.
Jag kan gärna driva en majtråd om så önskas men orkar inte att deltaga själv.
Till hösten borde väl projektet lugna ner sig så att vi med uppfriskade sinnen, efter en skön sommar, känner oss motiverade för nya övningar.
DAB-värden
Anders
Jag sliter med altan och pensionärkuvös, som jag bygger själv, så fotografering blir mer av konstruktionsskäl än hoppyverksamhet dit jag räknar fotosidan.
Jag kan gärna driva en majtråd om så önskas men orkar inte att deltaga själv.
Till hösten borde väl projektet lugna ner sig så att vi med uppfriskade sinnen, efter en skön sommar, känner oss motiverade för nya övningar.
DAB-värden
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Nystart???
Förfrågan har kommit in om en nystart av tråden. Hur är det med intresset?
Ni som aldrig tidigare deltagit, testa en omgång. Det är oerhört inspirerande...
Läs gärna även detta: http://www.fotosidan.se/cldoc/den-andra-bilden-2.htm
Det ger en bra beskrivning av vad det går ut på.
Om intresse finns kör vi igång efter semestern. Jag tror inte vi kan hålla tråden igång under sommarledigheten och jag har för mycket omkring mig just nu.
DAB-värden
Anders
Förfrågan har kommit in om en nystart av tråden. Hur är det med intresset?
Ni som aldrig tidigare deltagit, testa en omgång. Det är oerhört inspirerande...
Läs gärna även detta: http://www.fotosidan.se/cldoc/den-andra-bilden-2.htm
Det ger en bra beskrivning av vad det går ut på.
Om intresse finns kör vi igång efter semestern. Jag tror inte vi kan hålla tråden igång under sommarledigheten och jag har för mycket omkring mig just nu.
DAB-värden
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Parslumpningen är klar
Vi mjukstartar och detta gör att vi denna omgång får en extravecka. Vi har deadline, som vanligt, den sista i månaden.
Par1: Torun Bring - Anneli Worgard
Par2: Peter Olesen - Eric Bengtsson
Par3: Jens Stålberg - Anders Wikström
Då kör vi...
DAB-värden
Anders
Vi mjukstartar och detta gör att vi denna omgång får en extravecka. Vi har deadline, som vanligt, den sista i månaden.
Par1: Torun Bring - Anneli Worgard
Par2: Peter Olesen - Eric Bengtsson
Par3: Jens Stålberg - Anders Wikström
Då kör vi...
DAB-värden
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Nu tror jag...
att jag har en idé till en bild. Hoppas och tror den är vida skild från originalet men det får vi se. Nu gäller det att förverkliga idén och se om den fungerar. Ett spännande steg i processen.
Alla verkar inte fått sina uppgifter. Det är synd. Tanken var ju mjukstart så vi skulle ha lite extra tid för vår uppgift.
/Anders
att jag har en idé till en bild. Hoppas och tror den är vida skild från originalet men det får vi se. Nu gäller det att förverkliga idén och se om den fungerar. Ett spännande steg i processen.
Alla verkar inte fått sina uppgifter. Det är synd. Tanken var ju mjukstart så vi skulle ha lite extra tid för vår uppgift.
/Anders
anwo
Aktiv medlem
Jag tänker att kanske en del av oss fortfarande är ute och nyttjar sin semester ....så att för mig innebär mjukstart också att tidsgränserna blir lite flytande.Jag väntar på Toruns analys men har inga problem med att det dröjer....kanske blir så att jag bara får ta en nödbild och sen får September bli mera den riktiga starten.