Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Mm - förtrolighet mellan två vattenpölar känns en aning abstrakt ;-) Tycker att du lyckades bra ändå!

Det var roligt att var med i DAB igen - ha något att gå och klura på. Även om man alltid blir lika förvånad över hur stressigt det blir på slutet.

Anmälningar till Den Andra Bilden

med start 15e November
=================================
Peter Olesen
Christina Fryle

Då blir vi i alla fall två!

Jag hoppar i med hela huvudet och utan livboj....

--------------------------------------------------------------------------------
med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson

med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle

med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle
Eric Bengtsson

Den här gången ska jag banne mig få till någonting!

Nu har jag smygit runt här och tjuvkikat så länge så nu vill jag vara med och prova.

med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle
Eric Bengtsson
Christian Björsne

Hrm... jag får väl också prova då..

Jag hoppar också på, har varit och kikat här men inte riktigt "vågat"!!

med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle
Eric Bengtsson
Christian Björsne
Jessica Lövgren

Roligt, Jessica! Alla borde "våga" egentligen. Det är ju ingen som helst press på en. Man gör så gott man kan - och brukar alltid bli påhejad av de andra, oavsett slutresultat. Det är väl för att det mest är tanken som räknas här...

Roligt med lite nya!
Precis som Christina skriver så är det ingen press från oss andra, den man lägger på sig själv räcker väldigt långt! ;)

Ja, det är just när inspirationen tryter som DAB är bra att ta till. Här får man ju ett uppdrag - även om det kan vara rätt luddigt formulerat ;-)

Vad sköna ni är!

Tack för initiativet och påtryckningar.
Jag har haft alldeles för mycket på gång på sistonde och har helt försummat fotosidan. Hade tänkt föreslå att vi gör ett uppehåll till Januari men när jag ser den förväntansfulla anhopningen av deltagare är det bara att inse att det blir inget av med det.
Jag återkommer alldeles strax...

DAB-värden
Anders

Sådär, återigen en öppen analys. Känns klart roligare att ge sin partner i projektet lite mer spelrum att leka med fantasin, ska bli väldigt intressant att se resultatet.

Själv känner jag mig på topp nu, så ska inte behöva bli något mer trams att backa ur (man skäms ju något fruktansvärt för sånt).

Och jag som fick en allt annat än öppen analys undrar hur i all världen jag ska kunna uppfylla ens hälften av förutsättningarna! Höstfärgerna i naturen är ju över för länge sedan, så dem får jag väl försöka rekonstruera på något vis. Men jag ska väl inte ge upp på förhand...

Och jag som fick en allt annat än öppen analys undrar hur i all världen jag ska kunna uppfylla ens hälften av förutsättningarna! Höstfärgerna i naturen är ju över för länge sedan, så dem får jag väl försöka rekonstruera på något vis. Men jag ska väl inte ge upp på förhand...

Förlåt, Christina! Jag inser att jag nog tog i lite i och med att jag nämnde färger som jag gjorde... Men det finns ju annat än höstfärger i en färgexplosiion! :)
Jag tror på dig!

/Jenny

Ps. ... och om jag någonsin tillåts vara med igen ska jag tänka mig mer noga för i min analys..... :/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar