Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
Nemesis
Aktiv medlem
Jag hoppar i med hela huvudet och utan livboj....
Finns väl ingen som har livboj här
Kul att ha dig med...
Björsne
Medlem
Anmälningar till Den Andra Bilden
Nu har jag smygit runt här och tjuvkikat så länge så nu vill jag vara med och prova.
med start 15e November
=================================
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle
Eric Bengtsson
Christian Björsne
Nu har jag smygit runt här och tjuvkikat så länge så nu vill jag vara med och prova.
med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle
Eric Bengtsson
Christian Björsne
glassica
Medlem
Hrm... jag får väl också prova då..
Jag hoppar också på, har varit och kikat här men inte riktigt "vågat"!!
med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle
Eric Bengtsson
Christian Björsne
Jessica Lövgren
Jag hoppar också på, har varit och kikat här men inte riktigt "vågat"!!
med start 15e November
Peter Olesen
Christina Fryle
Jenny Jeppson
Leif Fryle
Eric Bengtsson
Christian Björsne
Jessica Lövgren
AnWi
Aktiv medlem
Vad sköna ni är!
Tack för initiativet och påtryckningar.
Jag har haft alldeles för mycket på gång på sistonde och har helt försummat fotosidan. Hade tänkt föreslå att vi gör ett uppehåll till Januari men när jag ser den förväntansfulla anhopningen av deltagare är det bara att inse att det blir inget av med det.
Jag återkommer alldeles strax...
DAB-värden
Anders
Tack för initiativet och påtryckningar.
Jag har haft alldeles för mycket på gång på sistonde och har helt försummat fotosidan. Hade tänkt föreslå att vi gör ett uppehåll till Januari men när jag ser den förväntansfulla anhopningen av deltagare är det bara att inse att det blir inget av med det.
Jag återkommer alldeles strax...
DAB-värden
Anders
Lok
Aktiv medlem
Sådär, återigen en öppen analys. Känns klart roligare att ge sin partner i projektet lite mer spelrum att leka med fantasin, ska bli väldigt intressant att se resultatet.
Själv känner jag mig på topp nu, så ska inte behöva bli något mer trams att backa ur (man skäms ju något fruktansvärt för sånt).
Själv känner jag mig på topp nu, så ska inte behöva bli något mer trams att backa ur (man skäms ju något fruktansvärt för sånt).
Tine
Aktiv medlem
Och jag som fick en allt annat än öppen analys undrar hur i all världen jag ska kunna uppfylla ens hälften av förutsättningarna! Höstfärgerna i naturen är ju över för länge sedan, så dem får jag väl försöka rekonstruera på något vis. Men jag ska väl inte ge upp på förhand...
JenyJ
Aktiv medlem
Och jag som fick en allt annat än öppen analys undrar hur i all världen jag ska kunna uppfylla ens hälften av förutsättningarna! Höstfärgerna i naturen är ju över för länge sedan, så dem får jag väl försöka rekonstruera på något vis. Men jag ska väl inte ge upp på förhand...
Förlåt, Christina! Jag inser att jag nog tog i lite i och med att jag nämnde färger som jag gjorde... Men det finns ju annat än höstfärger i en färgexplosiion!
Jag tror på dig!
/Jenny
Ps. ... och om jag någonsin tillåts vara med igen ska jag tänka mig mer noga för i min analys..... :/