Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
He he, Torun - jag läste din analys till Anders och den passade mycket väl in på min valda bild till Peter. Tänk om vi har samma bild ^^. hmmm intressant det där med analyser och hur man tolkar en bild. Det här ska bli intressant att följa upp ;0)
De kanske inte alls är en i närheten av att vara lika.

mvh/Ove

Jaa du. Jag tänkte faktiskt likadant när jag läste din analys. Men tyckte inte det fanns någon anledning att tänka om. Det kanske inte ÄR samma bild vi haft i tankarna, men det skulle sannerligen inte förvåna mig...

Torun

Ove, när jag läste din analys så påminner den väldigt mycket om en analys som har varit med i tråden förut, tänk om det är samma bild ;)

Du får för övrit tro hur mycket du vill om min analys, "No Comments"

Annelie går runt i ett tomt rum och ropar Fredrik, Fredrik, Fredrik..........
hehehe....inte för jag vill pressa dig Fredrik, inte alls :D

anwo skrev:
Annelie går runt i ett tomt rum och ropar Fredrik, Fredrik, Fredrik..........
hehehe....inte för jag vill pressa dig Fredrik, inte alls :D

Känner mig inte pressad ;-). Det brukar komma i slutet av månaden när det dags att leverera en bild...

Min analys är levererad så det är bara att hugga in.

/F

Nämen vad är det för en analys Med människor i!
Jag bor ju på landet och har inga vänner....jajaja
får väl välta grannens bil och sen fota när han
försöker få den på rätt köl.
Ska kolla vädret bara , så att det blir en dag med rätt ljus.

Funkade min analys, jag är lite ordig ibland.
Om du snurrar fast i orden...kan jag försöka igen
(Tänker på någon tidigare analys jag gjorde...som jag med facit i handen insåg var rätt svår att förstå)

Om du genomför den idén så får du filma istället, det hade varit hur kul som helst att titta på.

Din analys funkar bra, har redan en idé men jag vet inte om den är så typisk för årstiden eller om jag lyckas uppfylla alla kriterier men det märker vi.

Är det meningen att nykomlingar skall hållas på halster kanske...

Hoppas kunna ligga och klura på mitt bildskapande när det stormar utanför dörren imorgon.

Torun

Det har inte dykt upp någon analys från Anders och han har inte svarat på mitt mail. Det är väl inte någon fara än tidsmässigt, men jag har fått intrycket att analysen bör dyka upp rätt snabbt. Ni som varit med förr, hur länge skall jag vänta? Känner dessvärre hur inspirationen tryter då jag är en som gillar när saker fungerar. Lite otålig är jag väl också i och för sig, men jag har väntat på att få prova detta sedan jag snubblade över tråden i november.

Torun

PS Om ni noterar klockslaget när detta skrivs så vill jag bara nämna att detta inte har fått mig att ligga sömnlös - så illa är det inte! Normal uppstigningstid helt enkelt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar