Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
AnWi
Aktiv medlem
Va?
Jag vill inte låta alltför pessimistisk men...
Vi försökte förra året, jag också. Inte ett enda bidrag kom in!!!
Vi överskattar gärna den fritid som bjuds men den tenderar att ätas upp av så mycket annat.
Jag röstar för en månads uppehåll och en ny uppfriskande start i Januari 2008.
DAB-värden
Anders
P.S. Är det flera som ändå hoppar på åtager jag mig att administrera tråden och ivrigt pusha på. D.S.
Nemesis skrev:
Medan Cecilia tar sig samman kanske vi andra skall fundera på en ev December omgång...
Jag är med...
Vi överskattar gärna den fritid som bjuds men den tenderar att ätas upp av så mycket annat.
DAB-värden
Anders
P.S. Är det flera som ändå hoppar på åtager jag mig att administrera tråden och ivrigt pusha på. D.S.
Nemesis
Aktiv medlem
Härligt att höracecber skrev:
Jag är i full gång med att ta mig samman, räknar med att lägga upp något innan helgen är slut.
Nemesis
Aktiv medlem
Re: Va?
Jag kan ju försöka fota utan analys också om jag nu skulle ha så mycket tid över som jag trorAnWi skrev:
DAB-värden
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Re: Intresserad
Hej Torun
Hjärtligt välkommen. Det är härligt med lite friskt blod i denna tråd.
DAB-värden
Anders
Autorun skrev:
Hej!
Jag har följt den här tråden några veckor nu och är sugen på att vara med och testa. Jag är gärna med när ni kör nästa omgång.
Torun
Hej Torun
Hjärtligt välkommen. Det är härligt med lite friskt blod i denna tråd.
DAB-värden
Anders
cecber
Aktiv medlem
Klar till sist
Ett halvhjärtat försök till bild ligger nu i novembertråden. Bättre det än WO tycker jag. Jag kommer inte vara med denna omgång, det är jul och sen ska jag flytta så jag kommer inte hinna med fotograferandet på ett tag öht. Men jag hoppas att ni håller igång och jag hoppar på igen när jag installerat mig i mitt nya hem.
Ett halvhjärtat försök till bild ligger nu i novembertråden. Bättre det än WO tycker jag. Jag kommer inte vara med denna omgång, det är jul och sen ska jag flytta så jag kommer inte hinna med fotograferandet på ett tag öht. Men jag hoppas att ni håller igång och jag hoppar på igen när jag installerat mig i mitt nya hem.
AnWi
Aktiv medlem
God fortsättning på er alla!
Härligt att någon vaknar upp efter Jul och Nyår och ser till att vi andra inte ligger på sofflocket. Så då kollar vi intresset inför Januari månads omgång med start den 15e.
Anmälningar DAB Januari 2008
############################
Anders Wikström
(Fyll på här)
DAB-värden
/Anders
Nemesis skrev:
Har alla DAB:are börjat vakna till lite efter julskinka och nyårsraketer?
Sugen - jag ? Tror ni det
Härligt att någon vaknar upp efter Jul och Nyår och ser till att vi andra inte ligger på sofflocket. Så då kollar vi intresset inför Januari månads omgång med start den 15e.
Anders Wikström
(Fyll på här)
DAB-värden
/Anders
Torun
Aktiv medlem
Re: God fortsättning på er alla!
AnWi skrev:
Anders Wikström
Torun Bring
(Fyll på här)
DAB-värden
/Anders
Vevo
Aktiv medlem
Ove som gör comeback (var med från allra första början och en tid framöver) http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=64983&perpage=15&pagenumber=3
Vevo
Aktiv medlem
*asg*Nemesis skrev:
OK då - roligt med återfallsförbrytare
Ja nu har jag tid och lust och måste hitta något att forcera mitt fotograferande med...
Ska under dagen leta ut en bild till min (ej ännu lottade) kombatant.
AnWi
Aktiv medlem
Så kul med ivriga deltagare.
Ännu roligare blir det om vi är fler så kom igen nu du som tvekar, det är ju bara att "hoppa på tåget" och pröva på hur det känns. Inga inbetalningskort eller andra otrevligheter dimper ner bara för att man tackar ja.
Utmaningen är bara att ta en enda bild. Visserligen pirrar det ibland i magen, men vad gör det när man har roligt?
Kom igen nu så drar vi igång ett inspirerande 2008.
DAB-värden
Anders
Ännu roligare blir det om vi är fler så kom igen nu du som tvekar, det är ju bara att "hoppa på tåget" och pröva på hur det känns. Inga inbetalningskort eller andra otrevligheter dimper ner bara för att man tackar ja.
Utmaningen är bara att ta en enda bild. Visserligen pirrar det ibland i magen, men vad gör det när man har roligt?
Kom igen nu så drar vi igång ett inspirerande 2008.
DAB-värden
Anders
anwo
Aktiv medlem
ok
Ja då prövar jag igen då.
Det här med DAB är för mig en av de stora behållningarna av FS.
Så det så.
Inga medaljer, men en hel del vånda, och sen den oerhört sköna känslan av avslut. Vare sig bilden blev bra eller inte,
Det är roligt, det är läskigt....allt i en salig röra.
Egentligen har jag inte tid....och inte inspiration heller.Känns som man har ögon inbäddade i gråttgråttgrått
Hoppar in iallafall.
Ja då prövar jag igen då.
Det här med DAB är för mig en av de stora behållningarna av FS.
Så det så.
Inga medaljer, men en hel del vånda, och sen den oerhört sköna känslan av avslut. Vare sig bilden blev bra eller inte,
Det är roligt, det är läskigt....allt i en salig röra.
Egentligen har jag inte tid....och inte inspiration heller.Känns som man har ögon inbäddade i gråttgråttgrått
Hoppar in iallafall.