freolo
Aktiv medlem
Jag vet att jag har det där gratisprogrammet på någon backup-cdskiva. Så om du inte hittar programmet kan du höra av dig...The Champ skrev:
Detta ska jag kolla upp...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att jag har det där gratisprogrammet på någon backup-cdskiva. Så om du inte hittar programmet kan du höra av dig...The Champ skrev:
Detta ska jag kolla upp...
Okey ska kolla dettta OCH TACK ALLA FÖR TIPS OCH TRIXS.Måste nu slänga mig i "bingen" inför morrondagens slit och släp.Jag återkommer.clindh skrev:
Jag vet, men en serie av dem kallas "Deathstar" i folkmun för dom har haft grymma kraschproblem med dem - som IBM inte utåt vill kännas vid. Så har du haft två som kraschat samtidigt är det ju inte omöjligt det är just sådana. Kika på artikeln jag länkade till.
Låter toppen ,skall söka litet på jobbet i morronfreolo skrev:
Jag vet att jag har det där gratisprogrammet på någon backup-cdskiva. Så om du inte hittar programmet kan du höra av dig...
Jag säger som jag alltid sagt "det bästa på internet är alla forum med hjälpsamma människor"piix skrev:
Hej
Testa om du kan lokalisera diskarna med ett program som heter "FileRecovery for Windows"(http://www.lc-tech.com). Detta lilla underverk räddade mig när min disk kraschade, och var som bortblåst ur mitt system.Programmet hittade disken, lyckades indexera vad som fanns på den och även spara undan materialet till annan disk.
Dataförlusten för mig blev 0% av 120Gb !
Inte illa va?
Lycka till!
Det var en IBM Deathstar 80Gb som pajade för mig den gången!The Champ skrev:
Den ena disken är IBM Deskstar 120...
Precis...XP och service pack 2...kollar detta också.Diiva skrev:
Owe vad kör du för operativ system? XP med service pack 2?
Fick nyligen rädda 2 diskar som råkade illa ut av SP2, datorn hittade dem ibland typ 1 av 50. Du får testa att ta hem program från IBM's hemsida, starta datorn i dos läge och köra dem programmen. Även om diskarna inte hittas av datorn på en gång, så kan de programen komma åt dem (ibland). Där kör du både den korta och långa diag. testerna och ser vad den säger.
Tror faktist att orginalet som sitter i burken är en 80 giggare....Hoppas få tillbaks min burk till helgenfreolo skrev:
Det var en IBM Deathstar 80Gb som pajade för mig den gången!
skelett skrev:
så går det när man inte köper ibm