Annons

Dags för STHLMträff snart!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jo det låter kul som vanligt... :) men har lite andra saker i agendan. Kan kanske fota på fm. men både 13 och 14 är för sent, Måste dra iväg vid 13 för att sedan återkomma till massa whatever senare. ;) Så jag halvbokar mig!

/Tina

Jag har en idé:
Om inte värdet är helt ogästvänligt kanske vi skulle starta med lite höstfoto på djurgården, sen dra in till stan för lite gatufoto och slutligen knyta ihop säcken med lite whatever.

Ska vi hålla på från lunch till sent gäller det att få till lite variation i motivfloran, eller vad säger ni? ;)

Bilagor

• IMGP6174.jpg
    IMGP6174.jpg
    23.2 KB · Visningar: 219
Jag är på om jag är hemma. Har haft vissa funderingar på att köra lite höstfoto i någon närbelägen huvudstad till helgen (läs Riga, Tallinn eller Helsingfors, men om jag inte kommer iväg så låter Stockholm bra. Börja på Djurgården låter bra, för att få med lite höstfärger.

Lär bli efter lunchen för mig då jag har lång resväg å dessutom pendlat den sträckan en hel vecka å upp tidigt varje dag å så hehe

Här blev man beordrad flytthjälp åt systern så fototräffen får dessvärre stryka på foten. Håller utkik om det blir fler gånger!

blir nog så att vi kör två tider då? En som börjar på djurgården å en i stan så kan man sammanstråla nånstans när ni varit på djurgården?

Jag är på! Vill ta lite fina höstbilder så kl 14 på T-centralen för att dra ut på Djurgården eller hur blir det?

Så här kanske:
Kl 14 vid glashuset vid plattan. Sen tar vi bussen ut mot bockhusudden och hoppar av där det ser bra ut.

Bussen tillbaka in till city för anslutning till Jannes gäng när vi tröttnat.

Ska vi säga att vi hörs av när vi åker in till stan och kollar var ni är, Janne?

Jag har 0703-986547.

/Jimmy
Ps. Funkar det om vi sticker från City kl 13.00 i stället? Kan bli lite tajt annars att hinna med gatufotot med.

Bilagor

• IMGP2141-HighContrast.jpg
    IMGP2141-HighContrast.jpg
    95.2 KB · Visningar: 216
Jag är också på hugget. Om det blir för mycket regn kan vi ju hålla oss city, men det kan vi väl bedöma på lördag.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto