Annons

Dags för STHLMträff snart!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror faktiskt den där är ett skämt :) Däremot tycker jag idén med färger är god. Det riktar sig huvudsakligen till den oerhört köpstarka gruppen ogifta unga kvinnor på hemmamarknaden, men att några kommer att finnas även på den globala marknaden skapar väl om inte annat rubriker. Jag antar du känner till den här:
http://www.tidningenfoto.se/Sites/Foto/Default____23524.aspx?DataID=72672

De sålde nog inte så mycket av den, men de fick not mer presstäckning för mindre pengar än vad annonser skulle kostat :)

Cool bling bling det där =) Tyckte den vita var snygg som vi såg när vi körde i somras,

Jag tror faktiskt den där är ett skämt :) Däremot tycker jag idén med färger är god. Det riktar sig huvudsakligen till den oerhört köpstarka gruppen ogifta unga kvinnor på hemmamarknaden, men att några kommer att finnas även på den globala marknaden skapar väl om inte annat rubriker. Jag antar du känner till den här:
http://www.tidningenfoto.se/Sites/Foto/Default____23524.aspx?DataID=72672

De sålde nog inte så mycket av den, men de fick not mer presstäckning för mindre pengar än vad annonser skulle kostat :)

Grejen är att den där roboten är ruskigt populär i asien, så jag har fått intrycket att det är på allvar - förhoppningsvis med glimten i ögat.

Canon gjorde ju något liknande när de släppte den där fluffiga kameran som såg ut som den där Teletubbien med handväska.

... och hur blev den, Joel? Jag lägger upp en annan på dig så länge:

Den blev förvrängd, kan man väl säga :). Men ack så kul det var att fota fisheye. Efter dagens tur på Långholmen med Jon och Tina får jag nog nästan erkänna att jag börjar bli såld på fiskögebilder.

Bilagor

• _DSC6208.jpg
    _DSC6208.jpg
    48.1 KB · Visningar: 135
Den blev förvrängd, kan man väl säga :). Men ack så kul det var att fota fisheye. Efter dagens tur på Långholmen med Jon och Tina får jag nog nästan erkänna att jag börjar bli såld på fiskögebilder.

Jag kan tänka mig att den dessutom är mer lämpad för natur- än proträttfoto. Även om du förstås blev jättesnygg ;)

Hej alla!
Tack för en kul promenad i höstrusket i lördags. Här kommer några av mina alster. Obs, värlspremiär för digitala foton publicerade av mig. Hoppas jag fattar fotosidans uppladdningsfunktioner rätt...

/Per-Erik

Bilagor

• IMG_0483.jpg
    IMG_0483.jpg
    47.1 KB · Visningar: 105
  • IMG_0496.jpg
    IMG_0496.jpg
    84.7 KB · Visningar: 104
  • IMG_0527.jpg
    IMG_0527.jpg
    93.9 KB · Visningar: 103
  • IMG_0534.jpg
    IMG_0534.jpg
    58.5 KB · Visningar: 103
  • IMG_0547.jpg
    IMG_0547.jpg
    57.8 KB · Visningar: 104
Hej alla!
Tack för en kul promenad i höstrusket i lördags. Här kommer några av mina alster. Obs, värlspremiär för digitala foton publicerade av mig. Hoppas jag fattar fotosidans uppladdningsfunktioner rätt...

/Per-Erik

Det fungerade ju:) Då lägger jag upp några till.

1) Blixtfotografering?
2) Djurgårdsbrunnsbron
3) Kvällens slutstation:)

/Per-Erik

Bilagor

• IMG_0492.jpg
    IMG_0492.jpg
    41.9 KB · Visningar: 290
  • IMG_0493.jpg
    IMG_0493.jpg
    49.5 KB · Visningar: 291
  • IMG_0600.jpg
    IMG_0600.jpg
    45.7 KB · Visningar: 290
Jag funderar på att dra ihop en fototräff med lite all helgonafoto på skogskyrkogården på lördag eftermiddag.

En ny tråd kommer om det ikväll.

Fokusgruppsintervju om fotografi

Dennis Hedenskog är mitt namn och jag läser Marknadsföring vid Sthlms Universitet och arbeter förtillfället med att undersöka fotointresserades preferenser kring Fotografi som utsällningsformat och letar således efter intresserade som skulle vilja ställa upp på detta!

Intervjun kommer att ta cirka 1 timme och platsen för intervjun är centrala Stockholm. Tid för intervjun är onsdag 18/11 klockan 17:00.

Om intresse finns så kan ni nå mig på [email protected]!

Tack för visat intresse

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar