Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Dags att byta
- Trådstartare winjette
- Start datum
winjette
Medlem
Okej!
Jag har ju varit jättenöjd med min D90 så då blir nog D7000 ännu lite bättre.
Det lutar åt det just nu iaf, ska fundera lite mer. Blir ju isåfall att köpa ett nytt batterigrepp men annars passar väl allt som jag använt till D90 ? Blixtar ? Fjärrutlösare ? Studiotillbehör ? m.m
Jag har ju varit jättenöjd med min D90 så då blir nog D7000 ännu lite bättre.
Det lutar åt det just nu iaf, ska fundera lite mer. Blir ju isåfall att köpa ett nytt batterigrepp men annars passar väl allt som jag använt till D90 ? Blixtar ? Fjärrutlösare ? Studiotillbehör ? m.m
Damm på sensorn
Aktiv medlem
Sälj allt du har och köp en D700 alt D800. Du kommer hamna där ändå, förr eller senare.
Tokoza
Aktiv medlem
Varför skulle hon hamna där förr eller senare?Sälj allt du har och köp en D700 alt D800. Du kommer hamna där ändå, förr eller senare.
Ryktas om en Nikon D400 med grym isoprestanda vilket lär göra ett byte till FX mindre nödvändig. Kanske får denna en 24MP sensorn med ett högisoläge (nerskalat till färre pixelantal vid drift) som ger liknade isoegenskap som dagens D3s. Detta är ju bara spekulationer än så länge. Fast en d7000 ligger inte så himla långt ifrån en d700 gällandes isoprestanda (lite mer än ett stops skillnad, men för samma skärpedjup med d700 måste man blända ner ett stop)...