Freddan S
Aktiv medlem
Äntligen dök den upp! Fick min levererad idag från ScandinavianPhoto. Nr 1 i deras kölista ;-)
Laddas för närvarande, men den känns otrolig gedigen.
Grattis Tor! När beställde du? Bara hus eller något kit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen dök den upp! Fick min levererad idag från ScandinavianPhoto. Nr 1 i deras kölista ;-)
Laddas för närvarande, men den känns otrolig gedigen.
Grattis Tor! När beställde du? Bara hus eller något kit?
Plockade upp min nyss på "SCP". Intryck hittills: ISO verkar mkt lovande, handgreppet känns som en akilleshäl i byggkvalitén.
Grattis, då har du så att du klarar dig en stund till...
Jag menar, klarade du dig från D70 ända fram tills nu (D7000) borde du ju nu stå dig ända fram tills D700000 (två nollor till) introduceras...
Hehe, jo D70 känns som stenålder jämfört med D7000. På alla sätt.
Fast det var först nu jag tyckt att steget var tillräckligt stort.
Det känns och ser ut som att skalet där är lövtunt, knackar man så är det ihåligt, som om något saknas. Flärpen längst ner på insidan invid batteriluckan tenderat att "åka ut" en del hittills.Vad var det med batterigreppets byggkvalité som du inte gillade?
1080p går endast att filma i 24fps, alltså en bild färre än vanligt. För att kunna skjuta i 25fps, måste man gå ner till 720p. ?
Hehe, jo D70 känns som stenålder jämfört med D7000. På alla sätt.
Fast det var först nu jag tyckt att steget var tillräckligt stort.
Det där gör mig inte mindre sugen på att beställa en D7000, särskilt när min D70 då och då levererar bilder som den jag bifogar till detta inlägg