** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

D2X uppesittarkväll!

Produkter
(logga in för att koppla)
froderberg skrev:
Men att ni inte kommer hem till mig och klämmer på kameran på riktigt... Jag har nog inte mer än några tusen bilder tagna med kameran i datorn...

Ho, ho.. *restas*

Om någon plötsligt slår in dörren till din bostad så bli inte förvånad! Det kommer förvisso inte vara jag, men det finns ju några Nikonfans här som verkar lite desperata! ;-)

/Joakim

Liax skrev:
Om någon plötsligt slår in dörren till din bostad så bli inte förvånad!

Jag är mest förvånad över att jag kunnat vandra runt på Stockholms gator en hel vecka utan att bli antastad. Det står ju D2X med gigantiska bokstäver på remmen... :)

froderberg skrev:
Men att ni inte kommer hem till mig och klämmer på kameran på riktigt... Jag har nog inte mer än några tusen bilder tagna med kameran i datorn...

Ho, ho.. *restas*

Om någon plötsligt slår in dörren till din bostad så bli inte förvånad! Det kommer förvisso inte vara jag, men det finns ju några Nikonfans här som verkar lite desperata! ;-)

/Joakim

Hur kan man se att de verkligen är tagna av en D2X? Tänk om det är någon som spelar er ett spratt. Då sitter ni där med alla popcorn och wirrar till ingen nytta...

/En av Jannes alternativa nötter... ;)

Enligt leveratören DAV så skickar de min D2X under vecka 9, eller senast v 10!!
Det har varit en lååång väntan sen beställningen i november.

picturethis.nu skrev:
Åhå?!

Är det sådana man använder för ex. arkitektur, raka vinklar, eller nåt?

Denna glugg har macro 1:2 så jag använder dess tilt för att lägga skärpeplanen så att de följer fjärilars antenner eller grässtrån ;)

När det gäller shiften är du på rätt tänk.

Hmmm :( ...och jag som besökte hr Fröderberg i lördags, inte ett pip hörde man om att det fanns en D2X i närheten...

froderberg skrev:
Jag föreslog för Göran Segeholm att vi skulle köra ut till dig och ställa en D2X-kartong utanför din dörr, tom. Men vikom fram till att det var risk att du skulle få hjärtsinfarkt... :)

Det där skulle nog räknas som överlagt mord! :)

/Joakim

froderberg skrev:
Jag föreslog för Göran Segeholm att vi skulle köra ut till dig och ställa en D2X-kartong utanför din dörr, tom. Men vikom fram till att det var risk att du skulle få hjärtsinfarkt... :)

Det var snällt tänkt... men omtänksamt att låta bli. Jag hade dött!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar