** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

D200-specarna har läckt...

Produkter
(logga in för att koppla)
jimh skrev:
För att inte tala om efterföljaren till D50 om ett par år! En D60 kanske inte hamnar långt ifrån D80-prestanda? ;-)

Är det någon som vet när den efterlängtade efterföljaren till X-15 & X-17 kommer..? (X-21:an var gravt överskattad) Hur länge ska man behöva vänta egentligen...? Eller ska man ha IS i magen..? ;)

HRL skrev:
Alla väntar och väntar på den nu smått mytologiska D200 - jag också.

Men... kanske borde man vänta ett år till på
uppföljaren till D70, en D80 hamnar kanske inte långt
från D200 prestanda?

Ja och om vi väntar ett par år till så kanske uppföljaren till d50 är bättre än specen på d200..hallå eller...köp en dator idag osv...

Fantastiskt att en tråd kan hålla på i flera veckor utan att den handlar om någonting. Inte ett rykte här har varit sant eller i närheten av någon sanning

Uppenbarligen har jag skrivit några rader som fungerat som oemotståndlig tändvätska till raljerande. Men det är självklart, man bör givetvis slå en hammare i sin D70 efter ett år... för nu är den ju HÄPP!!! fullständigt värdelös. Å den som väntar på något gott... väntar som bekant alltid för länge. Konsumismen
är som en regnmaskin, å ju mer det regnar... desto blötare blir man. Eller var det lycklig ?

Lars Johnsson skrev:
Fantastiskt att en tråd kan hålla på i flera veckor utan att den handlar om någonting. Inte ett rykte här har varit sant eller i närheten av någon sanning

Det vet vi väl egentligen först när D200 släpps, eller hur?

Men nåt speciellt måste det ju vara med den här tråden med tanke på hur mycket Canon-folk som skriver i den...

AndersGbg skrev:
Det vet vi väl egentligen först när D200 släpps, eller hur?

Men nåt speciellt måste det ju vara med den här tråden med tanke på hur mycket Canon-folk som skriver i den...

Nej, när Nikon kommer med ett uttalande.

Sen vet jag inte riktigt vad någon är när han eller hon är Canon-folk ? Är det någon som jobbar på Canon? Eller någon som har en Canon kamera ? eller vad?

AndersGbg skrev:
*Suck*

Du vill verkligen söka konflikter, va?

Nej, men om du menar jag är Canon-folk så är du helt ute och reser. Jag har Olympus, Canon, Pentax och Minox kameror. Flest Pentax kameror.

""Suck"" folk som delar in andra i kategorier utan att känna till någon

Lars Johnsson skrev:
Nej, men om du menar jag är Canon-folk så är du helt ute och reser. Jag har Olympus, Canon, Pentax och Minox kameror. Flest Pentax kameror.

""Suck"" folk som delar in andra i kategorier utan att känna till någon

Nu var inte "kategoriseringen" sådär väldigt allvarligt menad. Väljer du att känna dig trampad på tårna över det så får det stå för dig.

Min poäng var att den här tråden faktiskt engagerar rätt mycket folk. Trots att den enligt dig "inte handlar om någonting".

AndersGbg skrev:
Nu var inte "kategoriseringen" sådär väldigt allvarligt menad. Väljer du att känna dig trampad på tårna över det så får det stå för dig.

Min poäng var att den här tråden faktiskt engagerar rätt mycket folk. Trots att den enligt dig "inte handlar om någonting".

Det var väl därför du kände dig trampad på tårna. När du startade tråden som inte handlade om någonting och alla ryktena vissade sig bara vara påhittade.
Att den engagerar folk är för att varje gång den är på väg att dör ut så skriver du ett inlägg så den ska komma upp igen. Skulle tro att du kan hålla den flytande i ett par veckor till.

Såja, såja. Är man inte intresserad av rykten så är det väl bara att låta bli att läsa tråden. Det är nog ingen som tar den på så blodigt allvar...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar