Annons

D-90 sämst i test 090629!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Du följer inte direkt forumet verkar det som...
Sök på Råd och Rön så ska du se att detta diskuterats mer än en del.

Nej, det är ju ingen fara men det behövs nog inte en till tråd i ämnet. De som redan finns innehåller mååååååååååååååååååånga sidor...
Det är kanske just det som är problemet med de trådarna. De är närmast ogenomträngliga, så det kan behövas en liten sammanfattning för nytillkomna. Ungefär så här, kanske:

Råd&röns kameratest är bland det märkligaste man sett och inte mycket att bry sig om. Nikon D90 är en alldeles utmärkt kamera.

Det är kanske just det som är problemet med de trådarna. De är närmast ogenomträngliga, så det kan behövas en liten sammanfattning för nytillkomna. Ungefär så här, kanske:

Råd&röns kameratest är bland det märkligaste man sett och inte mycket att bry sig om. Nikon D90 är en alldeles utmärkt kamera.

HAHAHAHA!

Tack Erland... tror jag...

Men jag har försökt att läsa mig igenom EN tråd iaf. Vad de flesta är överens om, är ändå att Canon får lättare bättre foton initialt, medan D-90 kanske kräver lite mer kunskap?

Stämmer detta?

HAHAHAHA!

Tack Erland... tror jag...

Men jag har försökt att läsa mig igenom EN tråd iaf. Vad de flesta är överens om, är ändå att Canon får lättare bättre foton initialt, medan D-90 kanske kräver lite mer kunskap?

Stämmer detta?

Nja .. lite så i stora drag , men vill man bara ta bra bilder rakt av så är det nästan bättre att köpa sig en kompaktkamera.
D90 är en fin fin kamera.

Stämmer detta?
Nej, det kan jag inte tänka mig att det gör. Även på en D90 räcker det (om jag förstått det rätt -- har själv en annan kamera) att sätta inställningsratten på den gröna rutan och sen sikta och trycka av för att få alldeles utmärkta bilder.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto