Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

CybervsScandinavian

Produkter
(logga in för att koppla)

OldSchool

Aktiv medlem
Ska köpa ett Nikkor 50 1,8. Någon som vet vilket av cyber o scandinavian jag kommer att få mitt objektiv snabbast eftersom ingen av dem verkar ha på lager?

Om ingen av dem har den på lager så borde det kvitta. Rimligen beställer de från samma importör, eller?

Förmodligen tjänar du mer tid på att beställa istället för att fråga efter oberoende bedömningar om vilka som levererar snabbast...? ;-)

LeadHead skrev:
Om ingen av dem har den på lager så borde det kvitta. Rimligen beställer de från samma importör, eller?

Förmodligen tjänar du mer tid på att beställa istället för att fråga efter oberoende bedömningar om vilka som levererar snabbast...? ;-)

HEHE jo jag insåg min dumma fråga i efterhand men men klockan e trots allt snart 24, o dessutom tog någon sig tid att svara på en onödig fråga;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar