Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)

RG

Avslutat medlemskap
Vad jag har förstått så om man beställer något från cyberphoto så får man choklad?
Är det en myt?
Värför skickar dom med choklad?
 
japp, så är det

alla vet att choklad gör kvinnor glada, så det är ett led i att lugna frun då du köpt dyra prylar igen.
 
Minst sedan 2002 i varje fall.

Vilket jäkla lager av choklad de måste ha. De hanterar väl en och en annan order.
 
Jag beställde ett Canon EF 70-200/2.8L IS från dem bara för att jag ville få en "special edition" av en vit Japp som inte finns att få i min närbutik. Istället fick jag en vanlig Japp. Till råga på allt måste jag nu släpa på ett tungt L-objektiv när jag ska iväg och fota. :(
 
Robin Gyllander skrev:
Så vad man beställer avgör vad man får?

Köpte en Canon powershot digitalkompakt till jul och ett ef 17-40 objektiv nu i veckan och jag fick en twix bägge gångerna så jag tror inte det spelar så stor roll hur ordern ser ut.
 
När jag köpte ett Sigma 10-20 fick jag TVÅ chokladbitar En Snickers och en Twix vill jag minnas att det var. Det ni!
//Anders
 
Jag tycker det är charmigt som tusan med chokladbiten som ligger i paketen, nästan lite lyxkänsla....ungefär som den där chokladbiten som ligger på kudden när man bor på dyra hotell :)

Fast nu när jag köpte mitt 24-70/2,8L så fick jag en snickers...å jag är allergisk mot nötter :(
Kanske ska jag skriva till dem och tala om att nästa gång vill jag ha en choklad utan nötter i ;)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.